№ з/п |
Суть отриманої пропозиції |
Обгрунтування |
Прийняте рішення щодо пропозиції (підтримати, відхилити) |
1 |
– обґрунтування відсутності вихідних даних за період починаючи з 2017 року із зазначенням об’єктивних причин. В такому разі, мінімальний обсяг вихідних даних для розроблення першого муніципального енергетичного плану на період до 2030 року мав би охоплювати період не менш як три роки; |
Передбачено методикою. Оскільки громада створена у 2020 році вихідні дані взяті за період з 2021 року. |
Підтримати, включивши обгрунтування вибраних даних. |
2 |
– проведення аналізу завершених, поточних і запланованих місцевих програм, інвестиційних програм комунальних підприємств та інших програм і проєктів (у тому числі за участі міжнародних фінансових організацій), направлених на підвищення енергетичної ефективності та розвиток відновлюваних джерел енергії на території громади; |
Методикою пропонується вказувати хід реалізації поточних, попередніх та запланованих програм, планів та проєктів щодо підвищення енергоефективності та частки відновлюваних джерел енергії. |
Підтримати, включивши інформацію про реалізовані заходи. |
3 |
– визначення при побудові річного енергетичного балансу території обсягів втрат і споживання енергії та комунальних послуг на кожному з етапів («постачання енергії», «перетворення енергії», «транспортування енергії», «розподіл енергії», «кінцеве споживання енергії») у розрізі видів енергії, які використовуються на території громади; |
Методикою передбачено побудову річного енергетичного балансу (у формі діаграми Сенкі) для одного статистично значимого року, що і було зроблено
|
Відхилити |
4 |
– доповнення «Каталогу проєктів сталого енергетичного розвитку території територіальної громади» очікуваними техніко-економічними показниками муніципальних проєктів із складанням орієнтовних календарних планів реалізації проєктів на період муніципального енергетичного плану з визначенням черговості і строків їх реалізації за секторами. |
Додаток 4 до проекту муніципального енергетичного плану містить Каталог проєктів сталого енергетичного розвитку територіальної громади. Графік на Мал. 1 Загальна потреба коштів для реалізації заходів муніципального енергетичного плану у підпорядкованих ОТГ галузях за роками, млн. грн
Відображає сфери які пропонуються до фінансування з врахуванням черговості по роках. |
Врахувати при формуванні цільової програми |
5 |
З врахуванням того, що статистична інформація, зазначена в плані стосовно кількості багатоквартирних житлових будинків відрізняється від інформації, наданої громадою згідно форми №41 відповідно до наказу Мінрегіонбуду України від 16.12.2019 №312, рекомендуємо оновити дані і привести їх у відповідність до наданої звітності. |
У таблиці по відношенню до будівель які перебувають у приватній власності наводились загальна цифра будівель на 2 і більше квартир, а у звіті береться лише багатоквартирні (3 і більше) |
Виправити |
6 |
В мінімальному переліку ключових енергетичних показників (п.4.1 Додатку 1) частка в структурі системи зовнішнього освітлення (за кількістю світлоточок) дуже завищена і становить аж 1900%. |
Було вказано загальну кількість світлоточок, а не 100 відсотків. |
Виправити |
7 |
Натомість в п.7.1 частка охоплення населення послугою з вивезення твердих побутових відходів занижена і становить 42%, хоча в річних звітах за формою №1-ТПВ «Звіт про поводження з твердими побутовими відходами», поданих органом місцевого самоврядування становить 100%. |
На момент підготовки проекту Муніципального енергетичного плану виводилось процентне співввідношення кількості осіб які охоплені послугою виходячи із кільксті заключених угод. У звіті вказується цифра по відношенню до території. |
Відхилити |
8 |
Також слід враховувати цільові показники управління відходами, які заплановані в Національному плані управління відходами до 2035 року. Мова йде про роздільний збір, частку рецикльованих, перероблених і відновлених побутових відходів – показники і частки яких мають зростати. Це дасть змогу створити нові продукти і зменшить витрати ресурсів та енергії. |
Наведені заходи враховуючи терміни національного плану управління відходами та муніципального енергетичного плану пропонується врахувати у цільових програмах підтримки та розвитку житлово-комунальної сфери |
Відхилити |
9 |
Разом з тим, додатково інформуємо, що щорічні індикативні показники підвищення енергоефективності до 2030 року мають змінюватися відповідно до визначених та затверджених стратегічних цілей. |
Додаток 3.3. Щорічні індикативні показники підвищення енергоефективності проекту муніципального енергетичного плану відображає зміну індикативних показників завдяки реалізації пропонованих заходів з каталогу проєктів
|
Відхилити. |