«

»

Лип 07

Новий порядок реєстрації місця проживання (перелік документів)

2 березня 2016 року Кабінет Міністрів України затвердив нові правила реєстрації місця проживання.

Відповідно до Правил реєстрації місця проживання реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/ перебування здійснюється виконавчим органом сільської, селищної або міської ради, сільським головою (у разі коли відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено) на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідної сільської, селищної або міської ради.
Громадяни України, а також іноземці чи особи без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом 30 календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття до нового місця проживання зареєструвати своє місце проживання.

Реєстрація місця проживання/перебування або зняття з реєстрації місця проживання особи здійснюється в день подання особою або її представником документів. Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена одночасно із зняттям з попереднього місця проживання.

Реєстрація місця проживання здійснюється тільки за однією адресою.

Документи необхідні для реєстрації місця проживання:

1) Заява;

2) Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання;

3) Квитанція про сплату адміністративного збору (11 грн. 72 коп.);

4) Документи, що підтверджують:

– право на проживання в житлі (наприклад, ордер, ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення тощо)

– право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи – довідка про прийняття на обслуговування в спеціалізованій соціальній установі або закладі (для осіб, які перебувають на обліку у цих установах або закладах);

– проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації, – довідка про проходження служби у військовій частині (для військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби);

5) Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);

6) Заяву про зняття з реєстрації місця проживання особи за формою згідно з додатком 11 (у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання);

7) Документ, що посвідчує особу представника/Документ, що підтверджує повноваження особи як представника, крім випадків, коли заява подається законними представниками малолітньої дитини – батьками (усиновлювачами) (у разі подання заяви представником особи).

Ціна:
– у разі звернення особи протягом встановленого цим Законом строку — у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати;
– у разі звернення з порушенням строку — у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати.

Якщо місце проживання реєструється одночасно зі зняттям з попереднього місця проживання, то адміністративний збір стягується лише за одну адміністративну послугу та зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання.

За порушення строку звернення для реєстрації нового місця проживання (30 днів) або подання недійсного паспорту громадянина України встановлена адміністративна відповідальність у вигляді попередження, а за вчинення тих самих дій протягом року – штраф в розмірі від 17 до 51 грн.

print

Pin It on Pinterest