«

»

Вер 01

Електронний ключ підпису – необхідність для реєстрації в Державному аграрному реєстрі

Замітка Електронний ключ підписуДо відома громадян та керівників сільськогосподарських підприємств!

Вже з першого вересня кожен, хто має в обробітку від 1 до 120 гектарів землі або утримує від 3 до 100 корів має право отримати бюджетну субсидію на базі Державного аграрного реєстру: 3100 грн за 1 гектар оброблюваних угідь або 5300 грн на одну корову. Однак, аби зареєструватись на сайті Державного аграрного реєстру та подати заявку на отримання фінансової допомоги необхідно скористатись кваліфікованим електронним ключем підпису.

Для того щоб розробити електронний підпис необхідно звернутись до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів і надати заповнену реєстраційну форму, паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків. Повний перелік таких центрів за посиланням: https://cutt.ly/jX6yj86. Вартує зауважити, що отримати безкоштовний електронний підпис можна у Інформаційно-довідковому департаменті Державної податкової служби, Міністерстві внутрішніх справ України, Приватбанку. Інші надавачі довірчих послуг оформлюють електронний підпис відповідно до власних тарифів.

«Строк дії електронного підпису складає 1-2 роки та щоб продовжити його використання необхідно поновити строк онлайн через веб-сайт надавача. І головне, зберігайте електронний ключ до підпису на змінному носії (наприклад, на флешці) аби убезпечити свої персональні дані»,

print

Pin It on Pinterest