«

»

Лип 19

Наказ про затвердження складу конкурсної комісії з проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів села Біличі

гербУКРАЇНА

СТАРОСАМБІРСЬКА МІСЬКА РАДА

В И К О Н А В Ч И Й  К О М І Т Е Т

ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ

НАКАЗ

від 15 липня 2021 року   м. Старий Самбір    № 76

Про затвердження складу конкурсної комісії з проведення конкурсу на заміщення вакантної  посади директора закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів села Біличі Старосамбірської міської  ради

Відповідно до ст.ст.25, 26 Закону України «Про освіту», ст.ст.37-39 Закону України «Про повну загальну середню освіту», п.2 рішення сесії Старосамбірської міської ради від 20.04.2021 № 446 «Про затвердження Положення про порядок проведення конкурсу та призначення на посаду керівників закладів загальної середньої освіти, що належать до комунальної власності Старосамбірської міської ради Самбірського району Львівської області», наказу начальника гуманітарного відділу від 07.07.2020 № 70 «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади директора закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів села Біличі Старосамбірської міської ради» та беручи до уваги листи Управління державної служби якості освіти у Львівській області від 13.07.2021 №01-16/376, Старосамбірської міської ради від 13.07.2021 №1197/02-23,  Громадської організації «Товариство з охорони культурної спадщини «Острогірка» від 14.07.2021

НАКАЗУЮ:

  1. Затвердити склад конкурсної комісії з проведення конкурсу на заміщення вакантної  посади  директора закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів села Біличі Старосамбірської міської  ради  (додаток 1).
  2. Затвердити перелік питань для перевірки знання законодавства у сфері загальної середньої освіти для проведення конкурсного відбору на посаду директора закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів села Біличі Старосамбірської міської ради  (додаток 2).
  3. Встановити, що конкретний перелік із 30 питань для перевірки знання законодавства у сфері загальної середньої освіти та ситуаційні завдання визначається головою конкурсної комісії перед першим етапом конкурсу.
  4. Встановити для кандидатів письмову форму перевірки знання законодавства у сфері загальної середньої освіти.
  5. Затвердити зразки письмового виконання ситуаційного завдання для перевірки професійних компетентностей кандидатів (додаток 3).
  6. Затвердити критерії оцінювання знання законодавства у сфері загальної середньої освіти, професійних компетентностей та презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти (додаток 4).
  7. Встановити для кожного кандидата час для надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування тривалістю до 10 хвилин.
  8. Конкурсний відбір провести на базі Старосамбірського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів №1 (м.Старий Самбір Львівської області, вул. Шевченка, 14).
  9. Конкурсній комісії:

9.1 Забезпечити розміщення даного наказу на офіційному веб-сайті Старосамбірської міської ради.

9.2. Протягом п’яти робочих днів з дня завершення строку подання кандидатами документів здійснити їх перевірку та прийняти рішення про допущення / недопущення кандидатів до участі у конкурсі та визначити дату проведення конкурсу.

9.3. Упродовж двох робочих днів з дня завершення конкурсного відбору визначити переможця конкурсу або визнати конкурс таким, що не відбувся.

9.4 Рішення про переможця конкурсу оприлюднити на офіційному веб-сайті Старосамбірської міської ради протягом наступного робочого дня з дня проведення засідання конкурсної комісії.

 

Начальник відділу                                                                     Ольга КОВАЛЬ


Додаток 1

до наказу від  15.07.2021  №  76

 

СКЛАД

конкурсної комісії з проведення конкурсу на заміщення вакантної  посади директора закладу загальної середньої освіти І-ІІ ступенів

села Біличі Старосамбірської міської  ради

 

Голова комісії:

Яворський Мар’ян Володимирович – депутат Старосамбірської  міської ради

 

Секретар комісії:

Нискогуз Оксана Василівна – депутат Старосамбірської міської ради, голова депутатської комісії  з гуманітарних питань

 

Члени комісії:

  • Підгайна Надія Романівна – головний спеціаліст сектору правового забезпечення управління Державної служби якості освіти у Львівській області (за призначенням);
  • Парійчук-Брухаль Роксолана Іванівна – завідувач сектору взаємодії з органами місцевого самоврядування  управління Державної служби якості освіти у Львівській області (за призначенням);
  • Леус Юрій Олександрович – уповноважений представник для контактів з державними органами громадської організації «Товариство з охорони культурної спадщини «Острогірка» (за згодою);
  • Дик Мирон Тадейович – голова ОТО ППО і науки України (за згодою).

 

 


 

Додаток 2

до наказу від  15.07.2021  №  76

перелік питань

для перевірки знання законодавства у сфері загальної середньої освіти для проведення конкурсного відбору на посаду керівників закладів загальної середньої освіти, що належать до комунальної власності Старосамбірської міської ради

Питання для перевірки знання Закону України «Про освіту»:

  1. Що входить до системи освіти?
  2. Хто належить до органів управління у сфері освіти?
  3. Які органи влади планують та забезпечують розвиток мережі закладів початкової та базової середньої освіти?
  4. Що належить до обов’язкових складових Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО)?
  5. Яку автономію держава гарантує закладам освіти?
  6. Якими документами визначається обсяг автономії закладів освіти?
  7. Які заклади освіти можуть визначати релігійну спрямованість своєї освітньої діяльності?
  8. освіти (його філії), що найбільш доступний та наближений до її місця проживання?
  9. За якої умови юридична особа має статус закладу освіти?
  10. У якому статусі може діяти заклад освіти як суб’єкт господарювання?
  11. розмішувати, розповсюджувати у закладах освіти?
  12. Хто може бути засновником закладу освіти?
  13. Кому засновник або уповноважений ним орган (особа) може делегувати окремі свої повноваження?
  14. Що належить до обов’язків засновника закладу освіти?
  15. Хто затверджує статут закладу освіти?
  16. Хто укладає строковий трудовий договір (контракт) з обраним (призначеним) керівником закладу освіти?
  17. Хто здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю закладу освіти?
  18. Якими документами визначаються повноваження (права і обов’язки) та відповідальність керівника закладу освіти?
  19. Хто здійснює управління закладом освіти?
  20. Хто представляє заклад освіти у відносинах із державними органами, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами?
  21. Хто несе відповідальність за освітню, фінансово-господарську та іншу діяльність закладу освіти?
  22. Що належить до прав наглядової (піклувальної) ради закладу освіти?
  23. Хто не може входити до складу наглядової (піклувальної) ради закладу освіти?
  24. Які органи самоврядування можуть діяти в закладі освіти?
  25. Який орган є вищим колегіальним органом громадського самоврядування закладу освіти?
  26. За чиєю ініціативою створюються органи громадського самоврядування в закладі освіти?
  27. Хто є учасниками освітнього процесу?
  28. У якому документі закріплені вимоги до компетентностей працівників, що слугують основою для формування професійних кваліфікацій?
  29. Хто має обов’язок захищати здобувачів освіти під час освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психічного насильства?
  30. Кому держава гарантує безоплатне забезпечення підручниками (у тому числі електронними), посібниками?
  31. Яким шляхом держава здійснює фінансування освіти осіб з особливими освітніми потребами за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів?
  32. Що передбачає “розумне пристосування”?
  33. Якими є типові ознаки булінгу (цькування)?
  34. Хто здійснює контроль за виконанням плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти?
  35. Що має зробити педагогічний працівник, який став свідком булінгу (цькування) здобувача освіти?
  36. Що визначає стандарт освіти?
  37. На основі якого документа розробляється освітня програма?
  38. Що містить освітня програма?
  39. Яка мова є мовою освітнього процесу в закладах освіти?
  40. компетентностей, зокрема під час повсякденної діяльності, пов’язаної з професійною, громадською або іншою діяльністю, родиною чи дозвіллям?
  41. Які компетентності здобувачів загальної середньої освіти належать до ключових?
  42. Що належить до результатів навчання здобувачів освіти?
  43. З якого віку, як правило, здобувається початкова освіта?
  44. Що належить до обов’язків здобувачів освіти?
  45. Які категорії дітей забезпечуються безоплатним гарячим харчуванням у державних і комунальних закладах освіти?
  46. Що належить до обов’язків батьків здобувачів освіти?
  47. Що означає “якість освітньої діяльності”?
  48. Що може включати система забезпечення якості в закладах освіти (внутрішня система забезпечення якості освіти)?
  49. Хто акредитує громадські фахові об’єднання та інших юридичних осіб, що здійснюють незалежне оцінювання якості освіти та освітньої діяльності закладів освіти (крім закладів вищої освіти)?
  50. Що належить до прав суб’єктів громадського нагляду (контролю)?

 

Питання для перевірки знання Закону України «Про повну загальну середню освіту»:

  1. Що належить до системи загальної середньої освіти?
  2. На яких рівнях здобувається повна загальна середня освіта?
  3. Якою є тривалість здобуття профільної середньої освіти?
  4. Що таке “цикл освітнього процесу”?
  5. Які роки навчання охоплює адаптаційний період базової середньої освіти?
  6. Який структурний підрозділ закладу загальної середньої освіти забезпечує проживання та утримання учнів?
  7. За якими закладами загальної середньої освіти не закріплюється територія обслуговування?
  8. Який тип закладу забезпечує здобуття загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами, зумовленими складними порушеннями розвитку?
  9. Який тип закладу забезпечує здобуття базової середньої освіти?
  10. Що належить до установчих документів закладу загальної середньої освіти?
  11. В яких містах можуть діяти комунальні ліцеї?
  12. За якої умови допускаються реорганізація та ліквідація закладів загальної середньої освіти у сільській місцевості?
  13. Скільки років є чинним сертифікат, що засвідчує успішні результати громадської акредитації закладу загальної середньої освіти?
  14. Які умови в закладі загальної середньої освіти свідчать про створення безпечного освітнього середовища?
  15. Хто приймає рішення про утворення, реорганізацію, ліквідацію чи перепрофілювання (зміну типу) закладу загальної середньої освіти?
  16. Хто зобов’язаний забезпечити учням можливість продовжити навчання на відповідному рівні освіти у разі реорганізації чи ліквідації закладу загальної середньої освіти?
  17. Що може бути підставою для дострокового звільнення керівника закладу загальної середньої освіти?
  18. На який строк укладається трудовий договір з особою, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше?
  19. Хто затверджує посадові інструкції працівників закладу загальної середньої освіти?
  20. Що належить до повноважень загальних зборів трудового колективу?
  21. З якою періодичністю скликаються загальні збори трудового колективу закладу загальної середньої освіти?
  22. Що належить до прав органів учнівського самоврядування?
  23. Якими є вимоги до осіб, які приймаються на посади педагогічних працівників?
  24. У який спосіб керівник закладу загальної середньої освіти мотивує педагогічних працівників до виконання обов’язків педагога-наставника?
  25. Якими є наслідки для педагогічних працівників, стосовно яких встановлено факт порушення академічної доброчесності?
  26. Якою є норма педагогічного навантаження вчителя на одну тарифну ставку?
  27. Яким є розмір доплати педагогічному працівнику за проведення позакласної роботи з учнями?
  28. Яким є розмір педагогічного навантаження асистента вчителя в закладі загальної середньої освіти?
  29. Хто затверджує розподіл педагогічного навантаження в закладі загальної середньої освіти?
  30. За яких умов допускається перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року?
  31. Що визначає модельна навчальна програма?
  32. Що є підставою для залучення до реалізації освітньої програми міжшкільного ресурсного центру?
  33. На підставі яких документів реалізується індивідуальна освітня траєкторія учня?
  34. За якими формами може здобуватися повна загальна середня освіта?
  35. В якому випадку складається індивідуальний навчальний план учня, який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою?
  36. З яких предметів обов’язково складається державна підсумкова атестація?
  37. В якій формі проходять державну підсумкову атестацію учні, які завершують здобуття профільної середньої освіти?
  38. За якої умови заклади освіти можуть видавати документи про загальну середню освіту?
  39. Хто виготовляє свідоцтва про початкову, базову середню та повну загальну середню освіту (їх бланки)?
  40. За чиїм рішенням здійснюється залучення інших осіб, які є не педагогічними працівниками, до участі в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти (для проведення навчальних занять, семінарів тощо)?
  41. За яких умов учні мають право на отримання додаткових індивідуальних або групових консультацій, занять?
  42. Які діти обов’язково зараховуються до комунального закладу освіти для здобуття початкової та базової середньої освіти?
  43. Що забороняється здійснювати при зарахуванні дітей до закладу освіти для здобуття початкової освіти?
  44. В якому випадку може не проводитися конкурс при зарахуванні дітей для здобуття профільної середньої освіти до державних, комунальних і
  45. Якою може бути максимальна кількість учнів, які здобувають початкову освіту, у класі державного, комунального закладу освіти?
  46. Хто розподіляє учнів між класами (групами)?
  47. Як може бути забезпечено здобуття освіти учнями, якщо їх кількість не дозволяє утворити клас?
  48. За якої умови в закладі загальної середньої освіти створюється спеціальний клас?
  49. Що є підставою для утворення групи подовженого дня в закладі загальної середньої освіти?
  50. За рахунок яких коштів здійснюється оплата праці вихователів груп подовженого дня в комунальних закладах освіти?

 

 

Додаток 3

до наказу від  15.072021  №  76

 

зразки

письмового виконання ситуаційного завдання для перевірки

професійних компетентностей кандидатів

 

Ситуація 1

До Вас, як до директора, звернувся місцевий підприємець з пропозицією надати готівкові кошти на встановлення метало-пластикових вікон у закладі освіти, який ви очолюєте.

Підготуйте алгоритм дій директора школи, який, на Вашу думку, буде законним для вирішення цієї ситуації.

 

Ситуація 2

До Вас, як до директора закладу, звернувся батько учня з вимогою замінити вчителя (класного керівника), тому що він вважає його некомпетентним.

Які Ваші дії?

 

Ситуація 3

Завуч школи, вчитель історії, не підготував вчасно важливі документи, чим створив несприятливу ситуацію у роботі і отримав догану за недобросовісне виконання обов’язків. У той же час стає відомо, що його учень здобув перемогу на олімпіаді всеукраїнського рівня.

Чи правильно буде одразу після покарання заохочувати і визнавати заслуги підлеглого? Як правильно вчинити директору у даній ситуації?

 

Ситуація 4

Педагог досить авторитарно проводить уроки, при цьому рівень навчальних досягнень учнів – невисокий. Спілкуючись з колегами в учительській він ставить питання: «Не розумію, що робити зі своїм класом! Мене не слухають на уроці, не бажають виконувати запропоновані завдання!».

Які Ваші дії як керівника закладу?

 

Ситуація 5

Делегація від батьків другокласників звернулась до директора школи з проханням перевести у інший клас учня, який порушує дисципліну, обзиває дітей, мотивуючи свою вимогу тим, що переживають за життя і здоров’я своїх дітей. Батьки поводяться категорично, обіцяють звернутися до органів управління освітою, районної влади.

Чи мають  таке право батьки учнів? Які дії директора школи?


Додаток 4

до наказу від  15.07.2021  №  76

критерії

оцінювання знання законодавства, професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання та презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти

 

Конкурсний відбір складається з трьох етапів: письмове тестування, перевірки професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання та презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти.

Для надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування кожному кандидату відводиться до 10 хвилин.

І етап – письмове тестування

Тестування містить 30 тестових питань. Кожне тестове завдання передбачає 3 варіанти відповіді, лише один з яких є правильним.

Тестування проходить письмово не довше 40 хв. у присутності членів конкурсної комісії.

Після складання тестування на знання законодавства кандидат підписує та проставляє дату вирішення тестових завдань. Після закінчення часу, відведеного на складання тестування, проводиться оцінювання за такими критеріями:

  • 1 бал надається за кожну правильну відповідь;
  • 0 балів – за кожну неправильну відповідь;
  • максимальна кількість балів за підсумками тестування становить – 30 балів.

Кандидати, які набрали 15 і менше  балів,  до наступного етапу конкурсу не допускаються.

ІІ етап – виконання  ситуаційного завдання

Перевірка професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання проводиться з метою з’ясування спроможності кандидатів використовувати свої знання та досвід під час виконання посадових обов’язків шляхом оцінки відповідності професійної компетентності та професійних знань кандидата встановленим вимогам, зокрема на знання спеціального законодавства, що пов’язані із завданнями та змістом роботи на посаді директора закладу загальної середньої освіти.

Ситуаційне завдання виконується письмово державною мовою не довше 30 хвилин.  Кандидат обирає ситуаційне завдання шляхом витягування його із запакованого конверту під час проведення конкурсного відбору.

Перед письмовим виконанням ситуаційного завдання на аркуші обов’язково вказуються прізвище, ім’я та по-батькові кандидата, варіант ситуаційного завдання. Після підготовки відповідей на аркуші проставляються підпис кандидата та дата вирішення ситуаційного завдання.

Під час оцінювання професійної компетентності кандидатів за результатами вирішення ситуаційного завдання  виставляються такі бали:

  • 10 балів – кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимогам та які виявили глибокі знання, уміння, компетенції, необхідні для ефективного виконання посадових обов’язків;
  • 5 балів – кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимогам в обсязі, мінімально достатньому для виконання посадових обов’язків;
  • 0 балів – кандидатам, професійна компетентність яких не відповідає вимогам.

ІІІ етап – презентація перспективного плану розвитку закладу освіти

Кожен кандидат публічно та відкрито презентує державною мовою перспективний план розвитку закладу загальної середньої освіти. Виступ повинен тривати не більше 10 хвилин.

Оцінюються інноваційні підходи до управління закладом, запровадження інновацій в освітній процес, оригінальність запропонованих кандидатами управлінських рішень та публічний захист концепції розвитку закладу.

Для оцінювання результату публічної презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти використовується така система:

  • 6-10 балів виставляється кандидатам, які в перспективному плані повністю розкрили всі напрямки роботи закладу освіти;
  • 1-5 балів виставляється кандидатам, які частково розкрили перспективи розвитку закладу освіти;
  • 0 балів виставляється кандидатам, які не окреслили перспективи розвитку закладу освіти.

Визначення загальної кількості балів

Загальна кількість балів кожного кандидата визначається шляхом додавання  балів, виставлених членами конкурсної комісії кандидату за результатами оцінювання перевірки знання законодавства, вирішення ситуаційних завдань та  презентації.

Рейтинг кандидата, який успішно пройшов конкурс, залежить від загальної кількості набраних ним балів.

Першим за рейтингом та переможцем конкурсу є кандидат, який набрав найбільшу загальну кількість балів.

У разі набрання кандидатами менше половини максимальної кількості балів, такий кандидат не може бути визнаним переможцем конкурсу.

У разі набрання кандидатами однакової кількості балів, визначення переможця здійснюється таємним голосуванням членів комісії  бюлетенями.

У разі рівного розподілу голосів під час таємного голосування бюлетенями, вирішальним у визначенні переможця є голос голови конкурсної комісії.

print

Pin It on Pinterest