Поетапно: Написати заяву в правоохоронні органи про викрадення чи загублення документів. Також можна подати оголошення про втрату до місцевої друкованої газети і обов’язково зберегти примірник. Такі дії підтверджують відсутність у власника документів на нерухоме майно і необхідність їх відновлення
Отримати дублікат втраченого документа в органі, який його видав.
Необхідно внести дані про землю до Єдиного державного реєстру прав на нерухоме майно. Слід написати заяву до відповідного органу.
У випадку коли був втрачений державний акт, тоді потрібно звернутися до районного управління Держгеокадастру та отримати копію державного акта чи довідку, що оригінал не зберігся. Необхідно отримати також і витяг з Державного земельного кадастру. Крім цього може знадобитися звернення до архіву місцевого органу самоврядування для отримання копії рішення про передачу вам у власність землі.
Якщо був втрачений договір купівлі-продажу, дарування чи інший, потрібно звернутися до нотаріуса, який супроводжував земельну транзакцію для отримання дубліката.
Зібраний пакет документів із копією паспорту, ідентифікаційного коду, квитанцією про сплату послуг та мита і заяву встановленого зразку треба подати державному реєстратору для реєстрації. А після державної реєстрації варто отримати виписку про реєстрацію документів на земельний об’єкт у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.