САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
18-а сесія восьмого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 06 вересня 2022р. м. Старий Самбір № 1071
Про затвердження (в новій редакції) Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» апарату Старосамбірської міської ради, його Регламенту та переліку послуг
Керуючись п.п.4 пункту «б» статті 27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про адміністративні послуги», з урахуванням Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 р. №588 (зі змінами) та розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 р. №523-р., Старосамбірська міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» апарату Старосамбірської міської ради у новій редакції (додаток 1).
2.Затвердити Регламент роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» апарату Старосамбірської міської ради у новій редакції (додаток 2)
- Внести зміни у перелік послуг, які надаються відділом «Центр надання адміністративних послуг» апарату Старосамбірської міської ради та затвердити його у новій редакції (додаток 3).
- Вважати такими що втратили чинність рішення №48 від 26.01.2021, №95 від 18.02.2021 та №677 від 05.08.2021 Старосамбірської міської ради.
- Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту (голова комісії – депутат А.Борецький).
Міський голова Ігор ТРУХИМ
Голова постійної комісії з питань прав людини,
законності, депутатської діяльності, етики та
регламенту А.Борецький
Керуючий (секретар) виконавчого комітету В.Хітчак
Начальник юридичного відділу В.Бущак
Секретар міської ради І.Жук
Начальник відділу «ЦНАП» В.Трач
Додаток 1
до рішення 18 сесії 8 скликання Старосамбірської міської ради від 06 вересня 2022р. №1071 (в новій редакції)
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ «Центр надання адміністративних послуг» апарату Старосамбірської міської ради
1.Загальні положення
1.1.Відділ «Центр надання адміністративних послуг» апарату Старосамбірської міської ради (далі – Центр) є структурним підрозділом апарату Старосамбірської міської ради, в якому надаються адміністративні послуги фізичним та юридичним особам (далі – суб’єктам звернень).
1.2. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації Центру приймається Старосамбірською міською радою (далі – Рада).
1.3. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про службу в органах місцевого самоврядування», актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями сесії Старосамбірської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями голови, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
- Основні завдання центру
2.1. Основними завданнями Центру є:
2.1.1. організація оперативної і зручної системи надання необхідних громадянам та суб’єктам господарювання адміністративних послуг;
2.1.2. спрощення процедури отримання адміністративних послуг і поліпшення якості їх надання;
2.1.3. забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через Центр;
2.1.4. створення зручних і доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень та налагодження зворотного зв’язку для врахування їх потреб і очікувань;
2.1.5. здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів.
3.Організація роботи центру
3.1. Центр забезпечує надання адміністративних послуг шляхом взаємодії адміністратора із суб’єктами надання адміністративних послуг та у випадках передбачених законодавством – безпосередньо суб’єктами надання адміністративних послуг.
3.2. Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, визначається Старосамбірською міською радою. Цей перелік включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.
3.3. До адміністративних послуг також прирівнюється надання витягів і виписок із реєстрів, довідок, копій, дублікатів документів та інші передбачені законом дії, у результаті яких суб’єкту звернення, а також об’єкту, що перебуває в його власності, володінні чи користуванні, надається або підтверджується певний юридичний статус та/або факт.
3.4. У Центрі здійснюється прийняття звітів, декларацій і скарг, визначених рішенням Старосамбірської міської ради.
3.5. Для зручності суб’єктів звернень у Центрі відповідно до узгодженого рішення (з дотриманням графіку роботи Центру) постійно працюють представники суб’єктів надання послуг електро-, газо-, водопостачання і водовідведення, комунальних підприємств, а також працівники виконавчих органів ради (у разі необхідності).
3.6. У приміщенні Центру можуть надаватись супутні послуги (банківські, виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів тощо) суб’єктами господарювання, відбір яких здійснюється на конкурсній основі (критерії відбору – мінімізація матеріальних витрат і витрат часу суб’єкта звернення).
Центр облаштований у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційними стендами, інформаційними терміналами та/або іншими засобами доведення інформації до суб’єктів звернення із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.
3.7. Посадовий склад Центру визначається міським головою. Усі посадові особи виконавчих органів Ради, включені до посадового складу Центру, здійснюють повноваження адміністраторів Центру та в частині дотримання єдиних вимог щодо організації надання адміністративних послуг через Центр підпорядковуються керівнику Центру.
3.8. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в Центрі звертається до адміністратора або у випадках передбачених законодавством – до представника суб’єкта надання адміністративних послуг.
3.8. Центр очолює керівник. Керівником Центру є начальник відділу– державний реєстратор. Керівник Центру призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
4.Правовий статус начальника відділу, його права та обовязки
4.1. Центр очолює начальник відділу – державний реєстратор, якого призначає та звільняє з посади Старосамбірський міський голова відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
4.2. Основні завдання керівника Центру:
4.2.1.здійснює керівництво діяльністю Центру, розподіл обов’язків між працівниками та визначення сфер їх відповідальності, несе персональну відповідальність за організацію діяльності Центру;
4.2.2. організовує діяльність Центру, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, визначає шляхи удосконалення й підвищення ефективності роботи Центру;
4.2.3. представляє Центр у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями;
4.2.4. координує діяльність всіх працівників Центру та посадових осіб, що залучаються до його роботи, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;
4.2.5. організовує інформаційне забезпечення роботи Центру, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
4.2.6. сприяє створенню належних умов праці у Центрі, вносить пропозиції міському голові та Старосамбірській міській раді щодо матеріально-технічного забезпечення Центру, вносить пропозиції міському голові щодо преміювання працівників Центру;
4.2.7. організація та контроль виконання у Центрі Конституції та Законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, рішень Ради та її Виконавчого комітету, розпоряджень міського голови;
4.2.8. виконує функції державного реєстратора, адміністратора Центру;
4.2.9.розглядає скарги на дії та бездіяльність адміністраторів, а також у випадках передбачених законодавством –на рішення адміністраторів;
4.2.10. планує роботу Центру, подає пропозиції до перспективних і поточних планів роботи міському голові;
4.2.11. розробляє Положення про Центр, у разі потреби – зміни і доповнення, подає їх на затвердження в установленому порядку;
4.2.12. звітує про проведену роботу Центру;
4.2.13. забезпечує планування та проведення заходів з підвищення кваліфікації працівників Центру;
4.2.14. виконання інших повноважень, визначених цим Положенням та посадовою інструкцією, що затверджується міським головою.
5.Права та обов’язки працівників центру
5.1. Працівники Центру призначаються на посаду та звільняються з посади Старосамбірським міським головою.
5.2. Основними завданнями адміністратора є:
5.2.1. надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо адміністративних послуг, які можна отримати в Центрі;
5.2.2 прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг;
5.2.3. видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;
5.2.4. організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;
5.2.5. здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень;
5.2.6. надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.
5.2.7. інші повноваження відповідно до посадової інструкції.
5.3. Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування Центру.
5.4. Адміністратор має право:
5.4.1. безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;
5.4.2. погоджувати документи (рішення) в інших державних органах та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
5.4.3. інформувати керівника Центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів розгляду заяв про надання адміністративних послуг, вимагати вжиття заходів для усунення виявлених порушень;
5.4.4. посвідчувати власним підписом і печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів із реєстрів і баз даних, необхідних для надання адміністративної послуги;
5.4.5. порушувати клопотання перед керівником Центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи Центру.
5.5. Державний реєстратор в установленому законодавством порядку:
5.5.1.здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону, тобто офіційне визнання і підтвердження фактів набуття, змін або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
5.5.2.здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, тобто офіційне визнання шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, набуття або позбавлення статусу підприємця фізичної особи, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу – підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до закону;
5.5.3. виконує обов’язки адміністратора.
5.6. Державний реєстратор має номерну печатку та електронний цифровий підпис.
6.Заключні положення
6.1. Центр під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з відповідними органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.
6.2. З метою забезпечення зручних і доступних умов отримання послуг за рішенням Ради у громаді можуть бути створені територіальні підрозділи Центру та віддалені робочі місця адміністраторів (в тому числі – виїзні адміністратори та/або мобільний Центр), які надають адміністративні послуги відповідно до затвердженого Радою Переліку адміністративних послуг.
6.3. Час прийому суб’єктів звернень є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Центр.
Час прийому суб’єктів звернень у Центрі становить не менш як п’ять днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід і є обов’язковим для всіх адміністративних послуг, що надаються через Центр.
Центр не рідше ніж один день на тиждень здійснює прийом суб’єктів звернень до двадцятої години.
- Фінансування та матеріально-технічнезабезпеченнядіяльності центру здійснюється за рахунок міського бюджету, а також з інших джерел дозволених законодавством.
Центр звільняється від плати за підключення (у тому числіобслуговування та використання) до реєстрів, іншихінформаційних баз, щовикористовуються для наданняадміністративнихпослуг, а такожвід плати за обов’язковенавчанняроботі з такими реєстрами.
Секретар міської ради Ігор ЖУК
Додаток 2
до рішення 18 сесії 8 скликання Старосамбірської міської ради від 06 вересня 2022р. №1071 (в новій редакції)
Регламент роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» апарату Старосамбірської міської ради
2022
РЕГЛАМЕНТ
центру надання адміністративних послуг
Загальна частина
1.Цей Регламент визначає порядок організації роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» апарату Старосамбірської міської ради (надалі – центр), порядок дій адміністраторів центру та їх взаємодіїі з суб’єктами надання адміністративних послуг.
- У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному в ЗаконіУкраїни “Про адміністративні послуги”.
- Надання адміністративних послуг у центрі здійснюється з дотриманням таких принципів:
верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;
– стабільності;
– рівності перед законом;
– відкритості та прозорості;
– оперативності та своєчасності;
– доступності інформації про надання адміністративних послуг;
– захищеності персональних даних;
– раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для
отримання адміністративних послуг;
– неупередженості та справедливості;
– доступності та зручності для суб’єктів звернення.
- Центр у своїй діяльності керується Конституцією України та Законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про центр та регламентом центру.
Вимоги до приміщення, в якому розміщується центр
- Центр розміщується в адміністративній будівлі Старосамбірської міської ради за адресою: місто Старий Самбір, вулиця Лева Галицького, 40.
На вході до приміщення розміщуються вивіска з найменуванням центру та табличка з інформацією про його місцезнаходження, графік роботи тощо.
Графік роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» апарату Старосамбірської міської ради:
Понеділок з 09:00 до 18:00 години
Вівторок з 09:00 до 18:00 години
Середа з 09:00 до 18:00 години
Четвер з 09:00 до 18:00 години
П’ятниця з 09:00 до 17:00 години
Вихідні дні: субота, неділя
Графік прийому у відділі «Центр надання адміністративних послуг» апарату Старосамбірської міської ради:
Понеділок з 09:00 до 17:00 години
Вівторок з 09:00 до 17:00 години
Середа з 09:00 до 17:00 години
Четвер з 09:00 до 17:00 години
П’ятниця з 09:00 до 17:00 години
Вихідні дні: субота, неділя
Графік роботи у літній період (з 1 червня по 31 серпня) відділу «Центр надання адміністративних послуг» апарату Старосамбірської міської ради:
Понеділок з 08:00 до 17:00 години
Вівторок з 08:00 до 17:00 години
Середа з 08:00 до 17:00 години
Четвер з 08:00 до 17:00 години
П’ятниця з 08:00 до 17:00 години
Вихідні дні: субота, неділя
Графік прийому у літній період (з 1 червня по 31 серпня) у відділі «Центр надання адміністративних послуг» апарату Старосамбірської міської ради:
Понеділок з 08:00 до 16:00 години
Вівторок з 08:00 до 16:00 години
Середа з 08:00 до 16:00 години
Четвер з 08:00 до 16:00 години
П’ятниця з 08:00 до 16:00 години
Вихідні дні: субота, неділя
Вхід до приміщень центру, який має сходи, повинен бути облаштований пандусом та поручнями з обох боків для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, а також місцями для тимчасового розміщення дитячих колясок.
У приміщенні центру облаштовується санітарна кімната з урахуванням потреб осіб з інвалідністю, зокрема тих, що пересуваються на кріслах колісних, та інших маломобільних груп населення.
На прилеглій до центру території облаштовуються місця для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення, зокрема відповідно позначені місця для автотранспортних засобів, якими керують (в яких перевозяться) особи з інвалідністю, у кількості, визначеній Законом України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”. Будівлі, приміщення та стоянки центру облаштовуються з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення згідно з вимогами відповідних державних будівельних норм, стандартів і правил. На прилеглих вулицях розміщуються інформаційні таблички, на яких зазначається місце розташування центру.
- Приміщення центру поділяється на відкриту та закриту частини.
У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками центру. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини центру.
Відкрита частина включає:
сектор прийому;
сектор інформування;
сектор очікування;
сектор обслуговування.
Відкрита частина розміщується на першому поверсі будівлі за умови створення належних умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних групп населення до приміщень будівлі.
Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій та здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до адміністраторів за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву).
Вхід до закритої частини центру суб’єктам звернення забороняється.
Закрита частина може розміщуватися на інших поверхах.
- Сектор прийому облаштовується при вході до приміщення центру. У ньому здійснюється загальне інформування та консультування суб’єктів звернення з питань роботи центру.
- Сектор інформування облаштовується з метою ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг.
У секторі інформування розміщуються інформаційні стенди, та/або інформаційні термінали в зручному для перегляду місці, що містять актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг.
Сектор інформування облаштовується столами, стільцями, комп’ютерною технікою з вільним доступом до Інтернету та забезпечується канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернення необхідних документів.
Для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг, приміщення, де розміщені сектор інформування центру, територіальний підрозділ центру, віддалене робоче місце адміністратора, облаштовуються відповідними засобами (зокрема скринькою відгуків і пропозицій) та/або в них розміщується в доступному місці книга відгуків і пропозицій.
- Сектор очікування розміщується в просторому приміщенні, площа якогов изначається залежно від кількості осіб, які звертаються до центру протягом дня, та облаштовується столами для оформлення документів та в достатній кількості стільцями, кріслами тощо.
У секторі очікування облаштовуються місця для суб’єктів звернень – не менш як 10 місць.
Сектор очікування у разі потреби обладнується автоматизованою системою керування чергою, системою звукового інформування осіб похилого віку та тих, що мають вади зору.
У приміщеннях центру, його територіальних підрозділів, у приміщеннях, де розміщені віддалені робочі місця адміністраторів, створюються умови для оплати суб’єктами звернень адміністративного збору (зокрема, розміщуються банкомати, платіжні термінали (у тому числі POS-термінали, програмно-технічні комплекси самообслуговування).
- Сектор обслуговування повинен бути утворений за принципом відкритості розміщення робочих місць. Для швидкого обслуговування суб’єктів звернень робочі місця адміністраторів можуть розподілятися за принципом прийому і видачі документів. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення повинно мати інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора центру.
- Площа секторів очікування та обслуговування центру, його територіального підрозділу та приміщення, де розміщено віддалене робоче місце адміністратора, повинна бути достатньою для забезпечення зручних та комфортних умов для прийому суб’єктів звернення і роботи адміністраторів центру.
Загальна площа секторів очікування та обслуговування становить – не менш як 50 кв. метрів.
- На інформаційних стендах або інформаційних терміналах розміщується інформація, зокрема, про:
найменування центру, його місцезнаходження та місцезнаходження його територіальних підрозділів, віддалених робочих місць адміністраторів (в разі їх утворення), номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;
графік роботи центру (прийомні дні та години, вихідні дні);
перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;
строки надання адміністративних послуг;
бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;
платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;
супутні послуги, які надаються в приміщенні центру;
прізвище, ім’я, по батькові керівника центру, контактні телефони, адреса електронної пошти;
користування інформаційними терміналами (у разі їх наявності);
користування автоматизованою системою керування чергою (у разі її наявності);
положення про центр;
регламент центру;
графік прийому суб’єктів звернення посадовими особами органу, що утворив центр.
- Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, повинен розміщуватися у доступному та зручному для суб’єктів звернення місці, у тому числі на інформаційному терміналі (у разі його наявності). Адміністративні послуги в переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб’єктів звернення та/або сферами правовідносин (законодавства), та/або суб’єктами надання адміністративних послуг.
- Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються на стендах-накопичувачах або стеллажах із вільним доступом до них суб’єктів звернення або на веб-сайті центру (веб-сайті органу, що утворив центр).
- Особам з інвалідністю та іншим маломобільним группам населення забезпечується вільний доступ до інформації, зазначеної в цьому розділі, шляхом розміщення буклетів, інформаційних листів на стендах, інших необхідних матеріалів, надрукованих шрифтом Брайля. У разі можливості на інформаційних терміналах розміщується голосова інформація та відеоінформація, а також здійснюється інформування в інший спосіб, який є зручним для осіб з інвалідністю, зокрема осіб з порушеннями слуху, зору, та інших маломобільних груп населення.
Для забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктам звернення, які є глухими, німими або глухонімими, до роботи центру може залучатися перекладач жестової мови.
- На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у роботі центру можуть брати участь представники суб’єктів надання адміністративнихпослуг для надання консультацій.
Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг
- Керівник центру може вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затвердженихі нформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).
- У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це орган, що утворив центр, а також керівника центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.
Робота інформаційного підрозділу центру
- Для надання допомоги суб’єктам звернення у користуванні інформаційними терміналами та автоматизованою системою керування чергою (у разі їх наявності), консультування із загальних питань організації роботи центру та порядку прийому суб’єктів звернення у центрі може утворюватися інформаційний підрозділ.
Інформаційний підрозділ центру також:
інформує за усним клопотанням суб’єкта звернення про належність порушеного ним питання щодо компетенції центру;
консультує суб’єктів звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг, надає інформацію про платіжні реквізити для сплати адміністративного збору;
надає іншу інформацію та допомогу, що необхідні суб’єктам звернення до прийому їх адміністратором.
- На офіційному веб-сайті центру розміщується інформація, зазначена в пункті 12 цього регламенту, а також відомості про місце розташування центру, найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.
- Інформація, яка розміщується в приміщенні центру (в тому числі на інформаційних терміналах) та на веб-сайті, повинна бути актуальною і вичерпною.
Інформація на веб-сайті центру має бути зручною для пошуку та копіювання.
- Суб’єктам звернення, які звернулися до центру, забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг у спосіб, що аналогічний способу звернення, або в інший вибраний суб’єктом звернення спосіб.
Керування чергою в центрі
- З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення у центрі вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення – для керування чергою.
- У разі запровадження автоматизованої системи керування чергою суб’єкт звернення для прийому адміністратором центру реєструється за допомогою терміналу в такій системі, отримує відповідний номер у черзі та очікує на прийом. Автоматизована система керування чергою може передбачати персоніфіковану реєстрацію суб’єкта звернення (із зазначенням його прізвища та імені).
- У центрі може здійснюватися попередній запис суб’єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Попередній запис може здійснюватися шляхом особистого звернення до центру. Прийом суб’єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюється у визначені керівником центру години.
- Центр може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб’єктів звернення.
Прийняття заяви та інших документів у центрі
- Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі – вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі – вихідний пакет документів) здійснюється виключно в центрі.
Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, здійснюється незалежно від реєстрації їх місця проживання, крім випадків, передбачених законом.
Заяви від юридичних осіб приймаються за місцем знаходженням таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місце знаходженням відповідних об’єктів, якщо інше не встановлено законом.
- Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, анулювання) документі дозвільного характеру, які оформлені дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.
- Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у центрі особисто, через представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.
Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державнихо рганів та органів місцевого самоврядування.
- У разі коли вхідний пакет документів подається представником (законним представником) суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.
- Адміністратор центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.
- Адміністратор центру складає опис вхідного пакета документів, у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктомз вернення до неї, у двох примірниках.
- Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставленням печатки (штампа) відповідного адміністратора центру, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в центрі електронного документообігу – в електронній формі.
- Адміністратор центру під час отримання вхідного пакета документів зобов’язаний з’ясувати прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також бажане місце отримання оформленого результату надання адміністративної послуги, спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку чи в інший вибраний суб’єктом звернення спосіб), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі.
- Адміністратор центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій та/або електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів.
- У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштовогозв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор центру не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку або поштовим відправленням.
- Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор центру формує справу у паперовій та/або електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та/або сканування.
- Інформацію про вчинені дії адміністратор центру вносить до листа про проходження справи у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.
Опрацювання справи (вхідного пакета документів)
- Після вчинення дій, передбачених пунктами 27-39 цього регламенту, адміністратор центру зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з урахуванням графіка роботи суб’єкта надання адміністративної послуги, надіслати (передати) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.
- Передача справ у паперовій формі від центру до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється в порядку, визначеному цим регламентом, але не менше ніж один раз протягом робочого дня, шляхом отримання справ представником суб’єкта надання адміністративної послуги або їх доставки працівником центру, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.
- Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.
- Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами центру відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника центру.
- Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:
Своєчасно інформувати центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, щов иникають під час розгляду справи;
Надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора центру про хід розгляду справи.
У разі виявлення факту порушення вимогз аконодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор центру невідкладно інформує про це керівника центру.
Передача вихідного пакета документів суб’єктові звернення
- Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до центру, про що зазначається в листі про проходження справи.
- Адміністратор центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описів хідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.
- Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його представникові (законному представникові)) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.
Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зазначається в описі вхідного пакета документів або в іншому документі, визначеному органом, що утворив центр, і зберігається в матеріалах справи.
- У разі незазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в центрі протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку. У разі відсутності відомостей про місцепроживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та іншої контактної інформації вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного терміну в центрі, а потім передається для архівного зберігання.
- У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор центру реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі (у паперовій та/або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.
- Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник центру.
- Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу в паперовій (копія документів) та/або електронній (скановані копії документів) формі (заява суб’єкта звернення та інші документи, визначені органом, що утворив центр) за рішенням органу, що утворив центр, може зберігатися в приміщенні центру, його територіального підрозділу, приміщенні, де розміщено віддалене робоче місце адміністратора.
У разі надання адміністративної послуги за допомогою державних реєстрів інформація про послугу зберігається у відповідному реєстрі.
Інформація про адміністративні послуги, надані територіальним підрозділом, адміністратором центру, що працює на віддаленому робочому місці, подається центру для узагальнення в порядку, визначеному регламентом центру.
Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.
Секретар міської ради Ігор ЖУК
Додаток 3
до рішення 18 сесії 8 скликання
Старосамбірської міської ради
від 06 вересня 2022р. №1071
(в новій редакції)
Перелік адміністративних послуг,
які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг»
апарату Старосамбірської міської ради
№
з/п |
Ідентифікатор | Назва адміністративної послуги | Правові підстави для надання адміністративної послуги | |
РЕЄСТРАЦІЯ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ* |
||||
1 | 00030 | Державна реєстрація народження дитини та її походження | Закон України “Про державну реєстрацію актів цивільного стану” | |
2 | 00031 | Державна реєстрація шлюбу | ||
3 | 00032 | Державна реєстрація розірвання шлюбу | ||
4 | 00983 | Внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання | ||
5 | 00868 | Державна реєстрація зміни імені | ||
6 | 01854 | Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію акта цивільного стану | ||
7 | 01418 | Видача витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян | ||
8 | 00033 | Державна реєстрація смерті | ||
9 | Видача довідки про смерть | |||
РЕЄСТРАЦІЯ/ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ |
||||
10 | 00034 | Реєстрація місця проживання | Закон України “Про надання публічних (електронних публічних) послуг щодо декларування та реєстрації місця проживання в Україні” Закон України “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» |
|
11 | 00040 | Реєстрація місця перебування | ||
12 | 00037 | Зняття із задекларованого/зареєстрованого місця проживання | ||
13 | 00038 | Видача витягу з реєстру територіальної громади | ||
14 | 01217 | Реєстрація місця проживання дитини до 14 років | ||
15 | Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб | |||
16 | Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої | |||
17 | Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання | |||
18 | Видача довідки про підтвердження місця реєстрації для подання в ГК Республіки Польщі | |||
ПАСПОРТНІ ПОСЛУГИ ** |
||||
19 | 00023 | Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку | Закон України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус”
Постанова Верховної Ради України від 26 червня 1992 р. № 2503-XII “Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон” |
|
20 | 00025 | Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм | ||
21 | 00287 | Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки | ||
22 | 00285 | Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки) у зв’язку: із зміною інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації); отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з державного реєстру фізичних осіб – платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням); виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта; закінчення строку дії паспорта; непридатності паспорта для подальшого використання | ||
23 | 00277 | Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) у зв’язку: із зміною інформації, внесеної до паспорта (прізвища, імені, по батькові, дати народження, місця народження); виявлення помилки в інформації, внесеної до паспорта; непридатності паспорта для подальшого використання; якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленому законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта громадянина України зразка 1994 року нових фотокарток; у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року на паспорт громадянина України з безконтактним електронним носієм (за бажанням) | ||
24 | 00928 | Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше особі у віці з 14 до 18 років з одночасною реєстрацією у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків | ||
25 | 00026 | Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку | ||
26 | 00027 | Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм | ||
27 | 00028 | Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого | ||
28 | 00274 | Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв’язку з обміном у разі: зміни інформації, внесеної до паспорта для виїзду за кордон; виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта для виїзду за кордон; закінчення строку дії паспорта для виїзду за кордон; непридатності паспорта для виїзду за кордон для подальшого використання | ||
ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ РЕЧОВИХ ПРАВ НА НЕРУХОМЕ МАЙНО |
||||
29 | 00041 | Державна реєстрація права власності на нерухоме майно, права довірчої власності як способу забезпечення виконання зобов’язання на нерухоме майно, об’єкт незавершеного будівництва | Закон України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” | |
30 | 00042 | Державна реєстрація речового права, похідного від права власності | ||
31 | 00048 | Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно | ||
32 | 00049 | Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна | ||
33 | 00046 | Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно | ||
34 | 00043 | Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за судовим рішенням) | ||
35 | 00047 | Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно | ||
36 | 01174 | Заборона вчинення реєстраційних дій | ||
ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ |
||||
37 | 00050 | Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) | Закон України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань” |
|
38 | 00054 | Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (крім громадського формування та релігійної організації), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) | ||
39 | 00052 | Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу (крім громадського формування та релігійної організації), зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань | ||
40 | 00056 | Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадського формування та релігійної організації) | ||
41 | 00057 | Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування та релігійної організації) | ||
42 | 00094 | Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) | ||
43 | 00097 | Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування та релігійної організації) | ||
44 | 00100 | Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування та релігійної організації) | ||
45 | 00073 | Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) | ||
46 | 00083 | Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) | ||
47 | 00235 | Видача виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставлення апостиля | ||
48 | 00234 | Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань | ||
49 | 00236 | Видача документів, що містяться в реєстраційній справі юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця | ||
50 | 01179 | Виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань | ||
51 | 00683 | Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи | ||
52 | 00058 | Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) | ||
53 | 00087 | Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) | ||
54 | 00090 | Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) | ||
55 | 00092 | Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування та релігійної організації) | ||
56 | 00106 | Державна реєстрація фізичної особи – підприємця | ||
57 | 00109 | Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань | ||
58 | 00108 | Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань | ||
59 | 00107 | Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням | ||
ЗЕМЕЛЬНІ ПИТАННЯ |
||||
60 | 00069 | Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру | Закон України “Про Державний земельний кадастр” | |
61 | 00070 | Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про земельну ділянку з видачею витягу | ||
62 | 00071 | Внесення до Державного земельного кадастру змін до відомостей про земельну ділянку з видачею витягу | ||
63 | 00072 | Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу | ||
64 | 00074 | Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу | ||
65 | 00075 | Внесення до Державного земельного кадастру змін до відомостей про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу | ||
66 | 00079 | Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені безпосередньо законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу | ||
67 | 00078 | Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу | ||
68 | 00081 | Виправлення технічної помилки у відомостях Державного земельного кадастру не з вини органу, що здійснює його ведення | ||
69 | 00080 |
|
||
70 | 00035 | Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць | ||
71 | 00059 | Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель | ||
72 | 00060 | Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку | ||
73 | 00061 | Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території) | ||
74 | 00062 | Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) | ||
75 | 00063 | Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру | ||
76 | 00064 | Надання довідки про наявність та розмір земельної частки (паю) | ||
77 | 00065 | Надання довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення | ||
78 | 01254 | Надання довідки про осіб, які отримали доступ до інформації про суб’єкта речового права у Державному земельному кадастрі | ||
79 | 00066 | Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою | ||
80 | 00068 | Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки | ||
ПОСЛУГИ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ |
||||
81 | 00210 | Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою, що забезпечує еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь | ||
82 | 00198 | Надання згоди на передачу орендованої земельної ділянки в суборенду | ||
83 | 00213 | Надання права користування чужою земельною ділянкою для забудови (суперфіцій) | ||
84 | 00207 | Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для послідуючого продажу | ||
85 | 00199 | Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у користування | ||
86 | 01161 | Видача рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності | ||
87 | 00175 | Видача рішення про припинення права власності на земельну ділянку, права постійного користування земельною ділянкою у разі добровільної відмови землевласника, землекористувача | ||
88 | 00174 | Видача рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності | ||
89 | 00244 | Видача довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок | ||
90 | 00176 | Видача дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у межах безоплатної приватизації | ||
91 | 00217 | Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у разі зміни її цільового призначення | ||
92 | 00180 | Затвердження технічної документації з бонітування ґрунтів | ||
93 | 00181 | Затвердження технічної документації з економічної оцінки земель | ||
94 | 00179 | Затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки у межах населених пунктів | ||
95 | 00182 | Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки | ||
96 | 00192 | Припинення права оренди земельної ділянки або її частини у разі добровільної відмови орендаря | ||
97 | 00208 | Продаж не на конкурентних засадах земельної ділянки несільськогосподарського призначення, на якій розташовані об’єкти нерухомого майна, які перебувають у власності громадян та юридичних осіб | ||
98 | 01784 | Надання у користування водних об’єктів на умовах оренди |
|
|
99 | 01785 | Поновлення договору оренди водних об’єктів | ||
100 | Продаж земельної ділянки та надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок несільськогосподарського призначення | |||
101 | Затвердження ціни продажу земельної ділянки шляхом викупу та звіту про експертну грошову оцінку | |||
102 | Прийняття рішення про припинення права власності на земельну ділянку у разі добровільної відмови власника землі на користь держави або територіальної громади | |||
103 | Припинення права постійного користування земельною ділянкою або її частиною у разі добровільної відмови землекористувача | |||
104 | Надання згоди розпорядників земельних ділянок комунальної власності на поділ та об’єднання таких ділянок | |||
105 | Поновлення (продовження) договору оренди землі (договору оренди земельної ділянки, договору на право тимчасового користування землею ( в тому числі, на умовах оренди) | |||
106 | Внесення змін до договору оренди землі (договору оренди земельної ділянки, договору на право тимчасового користування землею ( в тому числі, на умовах оренди) | |||
107 | Надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою передачі в оренду | |||
108 | Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою передачі в оренду | |||
109 | Надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки | |||
110 | Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки та передачі земельної ділянки у власність | |||
111 | Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки цільове використання якої змінюється | |||
112 | Надання згоди на поділ чи об’єднання раніше сформованих земельних ділянок | |||
113 | Затвердження технічної документації із землеустрою по зміні координат земельної ділянки, без зміни її площі та конфігурації | |||
114 | Затвердження технічної документації із землеустрою по зміні координат земельної ділянки, зі зміною площі та конфігурації | |||
115 | Встановлення обмеженого платного або безплатного користування чужою земельною ділянкою (сервітуту) | |||
116 | Видача довідки про членство в особистому селянському господарстві | |||
117 | Видача ордеру на видалення зелених насаджень | |||
118 | Надання дозволу на розробку детального плану території з метою визначення планувальної організації та розвитку території, уточнення положень генерального плану населеного пункту | |||
119 | Затвердження детального плану території з метою визначення планувальної організації та розвитку території, уточнення положень генерального плану населеного пункту | |||
120 | Надання дозволу на внесення змін до детального плану території з метою визначення планувальної організації та розвитку території, уточнення положень генерального плану населеного пункту | |||
121 | Затвердження внесення змін до детального плану території з метою визначення планувальної організації та розвитку території, уточнення положень генерального плану населеного пункту | Закон України “Про приватизацію державного житлового фонду”
Закон України “Про житловий фонд соціального призначення”, Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні” |
||
122 | Надання дозволу на розробку детального плану території з метою зміни цільового призначення земельної ділянки | |||
123 | Затвердження детального плану території з метою зміни цільового призначення земельної ділянки | |||
124 | Надання дозволу на розробку детального плану території з метою відведення земельної ділянки | |||
125 | Затвердження детального плану території з метою відведення земельної ділянки | |||
126 | Видача довідки про припинення ведення особистого селянського господарства або вихід з такого господарства | |||
127 | Надання згоди на розміщення на території села, селища, міста місць чи об’єктів для зберігання та захоронення відходів, сфера екологічного впливу функціонування яких включає відповідну адміністративно-територіальну одиницю | |||
128 | 00263 | Видача довідки про невикористання житлових чеків для приватизації державного житлового фонду | ||
129 | 00257 | Видача свідоцтва про право власності | ||
130 | 01352 | Видача дубліката свідоцтва про право власності | ||
131 | 00238 | Видача ордера на жиле приміщення | ||
132 | 01472 | Рішення щодо продовження строку проживання в жилих приміщеннях з фондів житла для тимчасового проживання | ||
133 | 00036 | Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов | ||
134 | 01471 | Взяття на облік громадян, які потребують надання житлового приміщення з фондів житла для тимчасового проживання | ||
135 | Прийняття рішення про переведення житлового будинку або житлового приміщення у нежитлове | |||
136 | Видача (продовження дії) дозволу на розміщення зовнішньої реклами | |||
137 | Погодження проведення салютів, феєрверків, інших заходів з використанням вибухових речовин і піротехнічних засобів | |||
138 | Встановлення режиму роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування | |||
ПОСЛУГИ АРХІТЕКТУРИ, МІСТОБУДУВАННЯ, ЖКГ |
||||
139 | 00156 | Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки, внесення змін до будівельного паспорта | Закон України “Про регулювання містобудівної діяльності” | |
140
|
01192 | Надання дубліката будівельного паспорта забудови земельної ділянки | ||
141 | 00158 | Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки | ||
142 | 01186 | Внесення змін до містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки | ||
143 | 00190 | Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності | ||
144 | 00193 | Продовження строку дії паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності | ||
145 | 00191 | Внесення змін до паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності | ||
146 | 00153 | Прийняття рішення про присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна | ||
147 | 01240 | Прийняття рішення про зміну адреси об’єкта нерухомого майна | ||
148 | 01330 | Надання кадастрової довідки з містобудівного кадастру | ||
149 | Присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна | |||
150 | Видача довідки про адресу об’єкта нерухомого майна | |||
КОМПЛЕКСНІ ПОСЛУГИ |
||||
151 | 01369 | Комплексна послуга “єМалятко”:
1.державна реєстрація народження та визначення походження дитини 2.реєстрація місця проживання 3.призначення допомоги при народженні дитини 4.призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях 5.внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я 6. реєстрація у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків 7. видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї 8. визначення належності новонародженої дитини до громадянства України 9. внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номера запису в ньому 10. надання одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” за місцем проживання або перебування її отримувача 11. надання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” |
Закон України “Про державну реєстрацію актів цивільного стану”,Закон України “Про охорону дитинства”,Закон України “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні, Закон України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми”, Закон України “Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення”, |
|
АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ СОЦІАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ* |
||||
152 | 01286 | Надання статусу учасника бойових дій | Закон України “Про охорону дитинства”,
Закон України “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні, Закон України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми”, Закон України “Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення”, Закон України “Про громадянство України”, Закон України “Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус”, Закон України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми”, Закон України від 30 вересня 2020 р. № 930-IX “Про внесення змін до Закону України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми” щодо надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” |
|
153 | 01198 | Видача бланка-вкладки до посвідчення учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни | ||
154 | 01285 | Позбавлення статусу учасника бойових дій за заявою учасника | ||
155 | 01620 | Призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців, військовозобов’язаних та резервістів, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві | ||
156 | 01877 | Призначення одноразової грошової допомоги у разі інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій та збройного конфлікту | ||
157 | 01257 | Взяття на облік внутрішньо переміщених осіб, які потребують надання житлового приміщення з фондів житла для тимчасового проживання | ||
158 | 00169 | Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи | ||
159 | 01622 | Призначення грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення | ||
160 | 02417 | Надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам | ||
161 | 01433 | Рішення про продовження строку надання житлового приміщення з фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб | ||
162 | 01262 | Надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів | ||
163 | 00121 | Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї | ||
164 | 01200 | Вклейка фотокартки в посвідчення дитини з багатодітної сім’ї у зв’язку з досягненням 14-річного віку | ||
165 | 01194 | Видача дубліката посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї | ||
166 | 01196 | Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї | ||
167 | 00135 | Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня” | ||
168 | 00144 | Призначення державної допомоги при народженні дитини | ||
169 | 00143 | Призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами жінкам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування | ||
170 | 00149 | Призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування | ||
171 | 00150 | Призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям | ||
172 | 00147 | Призначення державної допомоги при усиновленні дитини | ||
173 | 00959 | Призначення державної допомоги одному з батьків, усиновлювачам, опікунам, піклувальникам, одному з прийомних батьків, батькам-вихователям, які доглядають за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність | ||
174 | 00960 | Призначення державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях | ||
175 | 01775 | Призначення одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” | ||
176 | 01227 | Видача грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” | ||
177 | 00154 | Призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце їх проживання чи перебування невідоме | ||
178 | 00122 | Видача особі подання про можливість призначення її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи або особи, цивільна дієздатність якої обмежена | ||
179 | 01405 | Оплата послуг патронатного вихователя та виплата соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя | ||
180 | 01386 | Призначення і виплата державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклу-вання, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом “гроші ходять за дитиною” | ||
181 | 01265 | Прийняття рішення (згоди) про проведення психіатричного огляду або надання психіатричної допомоги особі віком до 14 років у разі незгоди одного з батьків або за відсутності батьків | ||
192 | 00242 | Видача посвідчення особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю | ||
183 | 01255 | Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам | ||
184 | 00221 | Призначення грошової компенсації особам з інвалідністю замість санаторно-курортної путівки | ||
185 | 00222 | Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу (відділення спинального профілю) і назад особам, які супроводжують осіб з інвалідністю I та II групи з наслідками травм і захворюваннями хребта та спинного мозку | ||
186 | 00220 | Призначення грошової компенсації вартості проїзду до санаторно-курортного закладу і назад особам з інвалідністю внаслідок війни та прирівняним до них особам | ||
187 | 00223 | Призначення грошової компенсації вартості самостійного санаторно-курортного лікування осіб з інвалідністю | ||
188 | 00224 | Призначення грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи | ||
189 | 00151 | Призначення державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю | ||
190 | 00103 | Призначення грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею | ||
191 | 00099 | Призначення державної соціальної допомоги на догляд | ||
192 | 00096 | Призначення державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю | ||
193 | 00141 | Видача довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу | ||
194 | 00152 | Призначення надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю | ||
195 | 00230 | Установлення статусу, видача посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (відповідно до визначених категорій | ||
196 | 01404 | Компенсація вартості продуктів харчування громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи | ||
197 | 00232 | Призначення компенсацій та допомоги учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, громадянам, які брали участь у ліквідації інших ядерних аварій та випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3, потерпілим від Чорнобильської катастрофи, віднесеним до категорії 1, або 2, або 3, потерпілим від радіаційного опромінення, віднесеним до категорії 1 або 2 | ||
198 | 00171 | Призначення одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою | ||
199 | 01191 | Призначення одноразової компенсації дружинам (чоловікам), якщо та (той) не одружилися вдруге, померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, участю в ліквідації наслідків інших ядерних аварій, у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, у складанні ядерних зарядів та здійсненні на них регламентних робіт | ||
200 | 00172 | Призначення одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою | ||
201 | 00170 | Призначення компенсацій та допомоги дітям, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та їх батькам | ||
202 | 00112 | Призначення одноразової грошової/матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю | ||
203 | 00133 | Призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям | ||
204 | 01974 | Призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг | ||
205 | 01601 | Надання громадянам статусу особи, яка проживає і працює (навчається) на території населеного пункту, якому надано статус гірського | ||
206 | 00243 | Виплата одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми | ||
207 | 00101 | Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на непрофесійній основі | ||
208 | 00155 | Надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива |
Закон України “Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні” |
|
209 | 02025 | Продовження виплати тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату | ||
210 | 00157 | Призначення пільги на придбання палива, у тому числі рідкого, скрапленого балонного газу для побутових потреб | ||
211 | 01995 | Призначення компенсації за догляд фізичній особі, яка надає соціальні послуги з догляду без здійснення підприємницької діяльності на професійній основі | ||
212 | 01997 | Видача рішення про направлення на комплексну реабілітацію (абілітацію) осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, дітей віком до трьох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності, до реабілітаційної установи | ||
213 | 01996 | Забезпечення направлення до реабілітаційної установи для надання реабілітаційних послуг дітям з інвалідністю за програмою “Реабілітація дітей з інвалідністю” | ||
214 | 00120 | Видача путівки на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці, психоневрологічного інтернату, дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення дитячого будинку-інтернату | ||
215 | 00117 | Видача направлення на проходження обласної, центральної міської у мм. Києві та Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю та законних представників дітей з інвалідністю автомобілем
|
||
ПОСЛУГИ МІСЦЕВОГО ЗНАЧЕННЯ |
||||
216 | Надання допомоги на поховання деяким категоріям осіб | |||
217 | Видача довідки про склад сім’ї призовника | |||
218 | Надання матеріальної допомоги громадянам | |||
219 | Призначення опікуна/піклувальника над дитиною-сиротою чи дитиною, позбавленою батьківського піклування | Сімейний кодекс України | ||
220 | Видача дозволу опікуну/піклувальнику на вчинення правочинів щодо майна, яке на правах власності чи користування належить дитині-сироті чи дитині позбавленій батьківського піклування | |||
221 | 02263 | Надання одноразової компенсації особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів | Закон України “Про протимінну діяльність в Україні” | |
222 | 02264 | Надання щорічної допомоги на оздоровлення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю, постраждалим внаслідок дії вибухонебезпечних предметів | ||
ПОСЛУГИ ЦЕНТРУ ЗАЙНЯТОСТІ* |
||||
223 | 01268 | Повідомна реєстрація галузевих (міжгалузевих) і територіальних угод, колективних договорів | Закон України “Про зайнятість населення”
Закон України “Про колективні договори і угоди” |
|
224 | 01170 | Видача дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства | ||
225 | 01172 | Внесення змін до дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства | ||
226 | 01173 | Продовження дії дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства | ||
227 | 01171 | Скасування дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства | ||
ПЕНСІЙНІ ПОСЛУГИ* |
||||
228 | Призначення (перерахунок) пенсії | Закон України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування». | ||
229 | Видача пенсійного посвідчення | |||
230 | Видача довідки про розмір пенсії | |||
231 | Видача довідки про перебування на обліку | |||
232 | Видача довідки про заробітну плату за формою ОК-5, ОК-2, ОК-7 | |||
233 | Надання допомоги на поховання | |||
234 | Переведення пенсії за новим місцем проживання | |||
235 | Зміна способу виплати пенсії | |||
ПОСЛУГИ З РЕЄСТРАЦІЇ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ТА ВИДАЧІ ПОСВІДЧЕНЬ ВОДІЯ** |
||||
236 | 01815 | Реєстрація, перереєстрація колісних транспортних засобів усіх категорій з видачею свідоцтва про реєстрацію та номерних знаків, зняття з обліку транспортного засобу з видачею облікової картки та номерних знаків для разових поїздок (для транспортних засобів, які відповідно до законодавства не підлягають огляду/експертному дослідженню, або на які подано підтвердні документи про його проведення, або якщо інформація про його проведення міститься в єдиній інформаційній системі МВС) | Закон України “Про дорожній рух | |
237
|
00521 | Виготовлення макетів індивідуальних номерних знаків транспортних засобів, які виготовляються на замовлення власників транспортних засобів, з видачею номерних знаків | ||
238 | 01490 | Перезакріплення індивідуального номерного знака | ||
239 | 00743 | Видача нового посвідчення водія на право керування транспортними засобами замість втраченого або викраденого | ||
240 | 00509 | Обмін посвідчення водія на право керування транспортними засобами (без складання іспитів) | ||
241 | 01645 | Відомча реєстрація тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів | ||
242 | 01719 | Зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів | ||
243 | 00864 | Реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів | ||
244 | 00737 | Тимчасова реєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів | ||
245 | 00712 | Зняття з обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів | ||
246 | 00727 | Перереєстрація великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів | ||
247 | 00681 | Видача свідоцтва про реєстрацію колісних транспортних засобів для виїзду за кордон | ||
248 | 00744 | Видача тимчасового реєстраційного талона на право керування транспортним засобом | ||
ПОСЛУГИ ДІАМ |
||||
249 | 01208 | Подання повідомлення про початок будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) | Закони України “Про регулювання містобудівної діяльності”, “Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності” | |
250 |
01209 |
|
||
251 | 01218 | Подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта | ||
252 | 01219 | Подання повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта | ||
253 | 00146 | Внесення змін до повідомлення про початок виконання будівельних робіт | ||
254 | 01188 | Скасування повідомлення про початок виконання будівельних робіт за заявою замовника | ||
255 | 00134 | Подання повідомлення про початок виконання підготовчих робіт | ||
256 | 01190 | Скасування повідомлення про початок виконання підготовчих робіт за заявою замовника | ||
257 | 00142 | Видача сертифіката про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта | ||
258 | 01263 | Реєстрація декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду | ||
259 | 00138 | Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта | ||
260 | 01376 | Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) | ||
261 | 01189 | Внесення змін до декларації про початок виконання підготовчих робіт | ||
262 | 01902 | Внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт | ||
ДОЗВІЛЬНІ ПОСЛУГИ |
||||
263 | 01618 | Реєстрація декларації безпеки об’єкта підвищеної небезпеки | Закон України “Про об’єкти підвищеної небезпеки”,
ЗакониУкраїни “Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності”, “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” |
|
264 | 00300 | Видача дозволу на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання | ||
265 | 00163 | Видача експлуатаційного дозволу | ||
266 | 00654 | Видача експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження | ||
267 | 01399 | Державна реєстрація потужностей оператора ринку | ||
268 | 01400 | Внесення змін до відомостей Державного реєстру потужностей операторів ринку | ||
269 | 01401 | Внесення відомостей про припинення використання потужності до Державного реєстру потужностей операторів ринку використання потужності | ||
270 | 01611 | Затвердження експортної потужності | ||
271 | Видача ветеринарно-санітарного паспорта на тварину | |||
272 | Видача ветеринарної довідки | |||
273 | Видача міжнародних ветеринарних сертифікатів | |||
274 | Видача ветеринарних свідоцтв | |||
ІНШІ ПОСЛУГИ |
||||
275 | 01253 | Присвоєння спортивних розрядів спортсменам: “Кандидат у майстри спорту України” та I спортивний розряд | Закон України “Про фізичну культуру і спорт” | |
276 | 01252 | Присвоєння спортивних розрядів спортсменам: II та III спортивний розряд | ||
277 | 01454 | Реєстрація пасіки | Закон України “Про бджільництво” |
Секретар міської ради Ігор ЖУК