Нагадуємо, що з 1 січня 2019 року розпочався етап подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік.
Відповідно до статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» депутати місцевих рад, сільські, селищні, міські голови зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – декларація), за минулий рік за формою, яку визначає Національне агентство.
Для цього необхідно:
По-перше, перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
По-друге, перевірити термін дії та працездатність Вашого електронного цифрового підпису для роботи з Реєстром.
З більш детальнішою інформацію щодо заповнення електронних декларацій радимо ознайомитись за посиланням: https://nazk.gov.ua/rozyasnennya-dlya-subyektiv-deklaruvannya