«

»

Тра 28

Проект програми протипаводкових заходів та екологічного оздоровлення басейну річки Дністер на території Старосамбірської міської ради на 2022 – 2026 роки

гербПРОГРАМА (проект) протипаводкових заходів та екологічного оздоровлення басейну річки Дністер на території Старосамбірської міської ради на 2022 – 2026 роки

2021 рік

ЗМІСТ 

Паспорт цільової програми 3
1. Вступ (Загальні положення) 5
2 Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма 6
3. Мета Програми 7
4 Основні завдання і заходи програми 8
5. Основні напрями реалізації заходів Програми 9
6. Відповідальні виконавці Програми 9
7. Очікувані результати виконання Програми 9
8. Фінансування Програми 9
9. Порядок виконання Програми 10
10. Координація та контроль за виконанням Програми 10
11 Внесення змін і доповнень до Програми 10
Додаток 1. Ресурсне забезпечення Програми 11
Додаток 2. Обсяги фінансування заходів Програми 12
Додаток 3. Перелік завдань, заходів та показників Програми 17
Додаток 4. Перелік річок та потоків на території Старосамбірської міської ради в розрізі старостинських округів 19

 ПАСПОРТ

Програми протипаводкових заходів та екологічного оздоровлення басейну річки Дністер на території Старосамбірської міської ради на 2022 – 2026 роки

 

Ініціатор розроблення Програми Старосамбірська міська рада
Розробники Програми Відділ економічного розвитку та інвестицій виконавчого апарату Старосамбірської міської ради
Співрозробники Програми Басейнове управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну
Дата, номер документа про затвердження Програми
Законодавча база розроблення програми Закон України від 15.02.1995 р. №56/95-ВР “Про статус гірських населених пунктів в Україні”, Закон України від 21.05.1997 р. №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні»

Закон України від 25.06.1991 р. №1264-XII “Про охорону навколишнього природного середовища”

Концепція Загальнодержавної цільової програми розвитку водного господарства на період до 2020 року, схвалена Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 3 вересня 2009 р.  № 1029-р.

Загальнодержавну цільову програму розвитку водного господарства та екологічного оздоровлення басейну річки Дніпро на період до 2021 року, затверджена Законом України від 24 травня 2012 року № 4836-VI

Підстава для розроблення програми Підставою для розроблення Програми є наявні проблеми на території Старосамбірської міської ради, розв’язання яких потребує залучення коштів державного, обласного та місцевих бюджетів, а також коштів інших джерел, не заборонених законодавством

Рішення сесії Львівської обласної ради № 906 від 22 жовтня 2013 року «Про затвердження Положення про порядок планування та фінансування природоохоронних заходів з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища»

Мета і основні завдання програми Мета Програми – забезпечення захисту від шкідливої дії вод населених пунктів, виробничих об’єктів і сільськогосподарських угідь Старосамбірської міської ради для створення безпечних умов життєдіяльності населення.

Завдання ПрограмиФінансування берегоукріплюючих та регулюючих робіт на річках, відновлення існуючих та будівництво нових гідротехнічних споруд

 

Основні заходи програми Основними заходами програми є:

Захід 1. Берегоукріплюючі та регулюючі роботи на річках та потоках;

Захід 2 Відновлення існуючих та будівництво нових гідротехнічних споруд.

Відповідальний виконавець Програми Старосамбірська міська рада
Учасники Програми Басейнове управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну, ДП «Львівський облавтодор»
Термін реалізації Програми 2022 – 2026 роки
Фінансове забезпечення програми Фінансування програми здійснюється за рахунок коштів бюджету Старосамбірської міської ради, а також залучених коштів обласного, державного бюджетів та інших незаборонених чинним законодавством.
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми тис. грн, усього, у тому числі: На 2022 – 2026 роки – 53 195,0 тис. грн.
коштів місцевого бюджету

коштів обласного, державного бюджету та інших джерел

5 300,000 тис. грн. *

47 895,000 тис. грн. **

Додатки до програми Додатки до програми 1-4 є її невід’ємною частиною

* Визначається щорічно при затвердженні (уточненні) показників бюджету Старосамбірської міської ради та інших джерел, не  заборонених чинним законодавством.

** Уточняється щорічно при затвердженні (внесенні змін) показників обласного чи державного бюджетів, інших джерел.

Начальник відділу економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Старосамбірської міської ради       М.Карлик


Вступ (Загальні положення)

За підсумками проведення у 2020 році місцевих виборів та зміни адміністративно-територіального устрою було утворено Старосамбірську міську раду – об’єднану територіальну громаду до складу якої разом з містом Старий Самбір увійшли 10 старотинських округів з центрами в однойменних населених пунктах, а саме:

1. Білицький
2. Великолінинський
3. Великосільський
4. Волошинівський
5. Волянський
6. Тершівський
7. Торчиновицький
8. Старосолянський
9. Страшевицький
10. Стрільбицький

До складу Старосамбірської міської ради увійшли 26 населених пунктів, 18 з яких надано статус гірського.

На території Старосамбірської міської ради протікає річка Дністер, а також формуються та протікають річки та потоки Біличанка, Крем’янка, Лінинка, Росошанський, Смолянка, Созанка, Сушичанка, Яблонька, які входять до басейну Дністра.

Загальна протяжність лише основних складових вказаних вище водних артерій Старосамбірської міської ради становить 119 км. (Додаток 4)

Всі водні артерії Старосамбірської міської ради знаходяться в зоні розвинутої зливової діяльності атмосфери і відповідно в зоні підвищеного ризику щодо виникнення водних стихій та проявів їх шкідливої дії, що спричиняє різні за масштабами, у тому числі й значні затоплення, підтоплення і перезволоження територій, ураження інженерної інфраструктури та комунікацій з руйнівними наслідками. Аналіз матеріалів багаторічних спостережень свідчить про необхідність удосконалення діючої протипаводкової системи.

Основними причинами формування паводків на річках, які повторюються декілька разів на рік, є ряд природних та антропогенних чинників. До природно-кліматичних особливостей Карпатського реґіону, в якому розташована Старосамбірська міська рада, належить надмірна кількість атмосферних опадів (до 100 – 300 мм за добу) на фоні попередніх паводків, мерзлих ґрунтів, бурхливого сніготанення, вирубок лісів, тощо. Серед техногенних чинників переважають: слабка зарегульованість стоку, відсутність протипаводкових водосховищ, недосконала лісогосподарська діяльність, надмірна розораність, безсистемна забудова, захаращеність русел деревиною, засміченість тощо.

Програму розроблено відповідно до Бюджетного кодексу України, Законів України “Про статус гірських населених пунктів в Україні”, «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про Основні засади (стратегію) державної екологічної політики України на період до 2030 року», Водного, Лісового та Земельного кодексів України.

Підставою для розроблення Програми є наявні проблеми на території Старосамбірської міської ради, розв’язання яких потребує залучення коштів державного, обласного та місцевих бюджетів, а також коштів інших джерел, не заборонених законодавством.

Програма розроблена відповідно до умов положення про порядок планування та фінансування природоохоронних заходів з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища, затверджених рішенням сесії Львівської обласної ради № 906 від  від 22 жовтня 2013 року «Про затвердження Положення про порядок планування та фінансування природоохоронних заходів з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища».

Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма

 Основна проблема:

Програма розроблена для створення надійної системи протипаводкового захисту населення та територій Старосамбірської міської ради Самбірського району Львівської області, особливо його гірської частини.

Аналіз причин виникнення надзвичайних ситуацій зі значними матеріальними збитками, зумовлених раптовим підняттям рівнів води в річках Біличанка. Крем’янка, Лінинка, Сушичанка, Яблонька, Созанка та річці Дністер у Старосамбірській міській раді Самбірського району Львівської області свідчить про необхідність комплексного підходу до розв’язання цієї проблеми, яка має регіональне значення.

Дані річки беруть початок на території і є основними водними артеріями Старосамбірської міської ради. Паводки та повені на гірських річках відбуваються декілька разів на рік, а за останні 15 років вони мали катастрофічний характер.

Реалізація комплексних заходів цієї Програми щодо інженерного протипаводкового захисту населення та територій, а також поліпшення умов проживання у паводконебезпечній місцевості базується на засадах ефективного і надійного гарантування безпеки громадян та їх майна, що відповідає стратегічним цілям держави.

В основу розробки Програми покладено:

Концепцію Загальнодержавної цільової програми розвитку водного господарства на період до 2020 року, схвалену Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 3 вересня 2009 р.  № 1029-р.

Загальнодержавну цільову програму розвитку водного господарства та екологічного оздоровлення басейну річки Дніпро на період до 2021 року, затверджену Законом України від 24 травня 2012 року № 4836-VI

Особливості природних факторів у басейні річки Дністер та їх приток  у межах  регіону

Клімат у басейнах річки помірно континентальний з порівняно холодним літом і м’якою зимою. Характерною особливістю клімату території, з якої збирають свої води річка, є вертикальна поясність, зумовлена специфікою рельєфу місцевості. Річна сума опадів збільшується з висотою місцевості і становить у верхів’ях річок 1000-1200 міліметрів, на рівнині – 600-800 міліметрів. Добовий максимум опадів спостерігається, як у літньо-осінні, так і в зимові місяці і досягає в окремі роки 120-150  міліметрів.

 

Річки в межах ради за нормативною класифікацією, ухилом дна та характером зміни рівнів води належать до гірського типу, у зв’язку з чим їх водний режим характеризується частими паводками зливового походження та весняними повенями. Аналіз ситуації в регіоні свідчить, що основними природними факторами, які зумовлюють наслідки стихійного лиха, пов’язаного з проходженням паводків у гірській частині, є:

– складна гідрометеорологічна ситуація (інтенсивні тривалі дощі на всій площі водозбору під час вологих літа та осені зумовлюють насичення ґрунту вологою і зменшення його водозбірної  здатності та водопроникності);

– геологічні  та гідрогеологічні умови, які призводять до формування зсувів, обвалів та селів у населених пунктах;

– надзвичайно сприятливі умови для швидкого стікання води (значна крутизна схилів, близьке залягання водонепроникних гірських порід);

– різке зменшення в осінньо-зимовий період здатності рослинного покриву затримувати дощові води, припинення поглинання вологи після вегетаційного періоду, висихання трав на луках тощо.

Крім зазначених природних факторів, великий вплив має техногенне навантаження: зменшення на значних ділянках площі стиглих лісів та зміна їх видового складу; забудова та господарська діяльність на паводконебезпечних територіях.

 Стан протипаводкового захисту у Старосамбірській міській раді:

На території Старосамбірської міської ради експлуатуються гідротехнічні протипаводкові споруди, збудовані в різні роки ( 1914, 1939), а також збудовані після повені у період 2008-2010 років. Це 0,64 кілометрів водозахисних дамб, 3,072 кілометри кріплення берегів річок, 15 перепадів, швидко токів, порогів, загат на гірських річках у віданні БУВР річок Західного Бугу та Сяну, дві насосні станції, 131 км автомобільних доріг загального користування.

На території громади розташовано 21 ставок площею близько 9,7 га.

Протипаводкові гідротехнічні споруди  розраховані на проходження паводків різного рівня. У той же час ряд з них перебуває у незадовільному технічному стані і потребує реконструкції та капітального ремонту. Дамби різної висоти не утворюють єдиного захисного комплексу, який міг би забезпечити надійний протипаводковий захист, а їх конструкція не відповідає сучасним вимогам нормативно-технічних і нормативно-правових актів.

Мета Програми

Мета Програми – забезпечення захисту від шкідливої дії вод населених пунктів, виробничих об’єктів і сільськогосподарських угідь Старосамбірської міської ради для створення безпечних умов життєдіяльності населення.

Цієї мети можна досягти шляхом:

– створення принципово нової системи протипаводкових споруд;

– проведення реконструкції діючих та будівництво нових гідротехнічних споруд для підвищення їх стійкості та експлуатаційної надійності;

– впровадження екологічно безпечних технологій ведення водного, сільського та лісового господарства з дотриманням вимог Водного, Земельного та Лісового кодексів, інших нормативно-правових актів.

 

  1. Основні завдання і заходи програми

Оцінка ризику виникнення надзвичайних ситуацій

Однією з найбільш гострих проблем Старосамбірської громади є захист населених пунктів, виробничих об’єктів, та територій від затоплення паводковими та повеневими водами річки Дністер та її притоків Лінинка, Яблунька та ін.

Високі паводки в басейні вказаних річок завдають значних економічних збитків. Особливо великої шкоди було завдано катастрофічними паводком. що стався 23 – 27 липня 2008 року.

Слід зазначити, що останнім часом внаслідок збільшення водності, посилення антропогенного навантаження, порушення водоохоронного режиму у процесі господарювання частота високих паводків зростає. Населення, яке проживає в прибережних населених пунктах, зазнає значних матеріальних та моральних втрат від паводків і перебуває в постійному напруженні. Це стосується навіть тих населених пунктів, де є протипаводкові гідротехнічні споруди, адже вони технічно застарілі, Басейнове управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну самостійно, яке обслуговує район, не може ефективно вирішити усіх проблем.

Після паводків 2008 та 2010 рокі вбуло виконано значний обсяг робіт по відновленню об’єктів берегоукріплень, проте не всі заплановані заходи були профінансованта та зреалізовані.

Недостатнє та несвоєчасне фінансування протипаводкових заходів на території стає основною причиною, що зумовлює  тяжкі наслідки паводків.

За минулий багаторічний період змінилась інженерна інфраструктура та забудова території, різко зросло антропогенне навантаження на річкові екосистеми, внаслідок чого погіршились умови проходження паводків та зросли суми збитків від  їх руйнівної  дії.

Аналіз впливу цих процесів свідчить, що у майбутньому слід предметно та комплексно підходити до підготовки території до проходження паводків та зменшення їх руйнівних наслідків.

Розробка даної Програми зумовлена необхідністю запровадження  комплексного підходу до вирішення питань захисту від шкідливої дії вод у басейні річки Дністер та її притоків у Старосамбірській міській раді.

Основним завданням для досягнення поставленої мети визначено фінансування берегоукріплюючих та регулюючих робіт на річках, відновлення існуючих та будівництво нових гідротехнічних споруд

Основними заходами програми є:

Захід 1. Берегоукріплюючі та регулюючі роботи на річках та потоках;

Захід 2 Відновлення існуючих та будівництво нових гідротехнічних споруд.

Конкретні заходи Програми протипаводкових заходів та екологічного оздоровлення басейну річки Дністер на території Старосамбірської міської ради на 2022 – 2026 роки  визначені у Додатку 2 до програми.

 

  1. Основні напрями реалізації заходів Програми

 

Науково-технічне забезпечення виконання Програми спрямоване на створення ефективного протипаводкового комплексу на основі сучасних систем протипаводкового захисту за такими основними напрямами:

– застосування передових технологій і технічних рішень у процесі проектування, будівництва та експлуатації протипаводкових комплексів і споруд з урахуванням вітчизняного та світового досвіду;

– розроблення нових конструкцій берегоукріплення та захисних дамб;

– проведення робіт з розчистки та регулювання русел річок та потоків.

 

  1. Відповідальні виконавці Програми

 

Відповідальними виконавцями програми виступають Старосамбірська міська рада  та Басейнове управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну.

Враховуючи наявність об’єктів, що розташовуються вздовж автомобільних доріг загального користування до реалізації заходів за згодою будуть залучатись сили та засоби ДП «Львівський облавтодор та його структурні підрозділи.

 

  1. Очікувані результати виконання Програми

 

Впровадження комплексу протипаводкових заходів у повному обсязі дасть змогу:

– створити у населених пунктах Старосамбірської міської ради безпечні умови для  проживання населення;

– поліпшити гідрологічний режим річок та водойм;

– ефективно використовувати сільськогосподарські землі, територію міст та інших населених пунктів;

– попередити руйнування смуг відведення та дорожнього полотна автомобільних доріг загального користування;

– мінімізувати можливі збитки від  шкідливої дії паводкових та повеневих  вод;

  1. Фінансування Програми

 

Головний розпорядник коштів – Старосамбірська міська рада Самбірського району Львівської області в межах бюджетних призначень передбачає кошти на фінансування Програми.

Фінансування Програми здійснюється в межах видатків, передбачених у міському бюджеті на відповідний рік із вказанням заходів програми, а також за рахунок коштів обласного і державного бюджетів та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

Видатки на виконання комплексу протипаводкових заходів протягом 5-ти років становлять 53,195 млн. гривень

 

  1. Порядок виконання Програми

 

Пріоритети у виконанні завдань та заходів програми визначаються з огляду на реальний стан річок та берегів на території Старосамбірської міської ради з урахуванням щорічних фактичних можливостей видатків місцевого бюджету.

Завдання Програми реалізуються шляхом виконання протипаводкових заходів.

Перелік протипаводкових заходів, фінансування яких здійснюється за рахунок бюджету Старосамбірської міської ради у відповідному році, щорічно затверджується рішенням сесії Старосамбірської міської ради як додаток до Програми (додаток 3).

Кокнретне ділянка річки чи потоку та її протяжність для виконання заходів визначається з огляду на реальний стан річок та берегів на території Старосамбірської міської ради з урахуванням щорічних фактичних можливостей видатків місцевого бюджету та становить основу для проектного завдання при розробці проектно-кошторисної документації.

 

 

  1. Координація та контроль за виконанням Програми

 

Контроль за ходом виконання Програми покладається на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва Старосамбірської міської ради на підставі норм чинного законодавства України.

 

 

  1. Внесення змін і доповнень до Програми

 

Зміни та доповнення до програми, а також напрями використання бюджетних коштів між заходами Програми та зміни до них з визначеним обсягом фінансування розглядаються та затверджуються рішенням Старосамбірської міської ради, що приймається на пленарних засіданнях сесії.


Додаток 1

до Програми протипаводкових заходів та екологічного оздоровлення басейну річки Дністер на території Старосамбірської міської ради на 2022 – 2026 роки

Ресурсне забезпечення Програми протипаводкових заходів та екологічного оздоровлення басейну річки Дністер на території

Старосамбірської міської ради на 2022 – 2026 роки

 

тис. грн

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми 2022 рік 2023 рік 2024 рік 2025 рік 2026 рік Усього витрати на виконання Програми
1 2 3 4 5 6 7
Усього, 8 865,000 10 345,000 11 060,000 11 635,000 11 290,000 53 195,000
у тому числі:
* Місцевий бюджет 900,000 1 015,000 1 095,000 1 165,000 1 125,000 5 300,000
** обласний, державний бюджет,

інші джерела

7 965,000 9 330,000 9 965,000 10 470,000 10 165,000 47 895,000

 

* Визначається щорічно при затвердженні (уточненні) показників бюджету Старосамбірської міської ради та інших джерел, не  заборонених чинним законодавством.

** Уточняється щорічно при затвердженні (внесенні змін) показників обласного чи державного бюджетів, інших джерел.

Начальник відділу економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Старосамбірської міської ради         М.Карлик


 

Додаток 2

до Програми протипаводкових заходів та екологічного оздоровлення басейну річки Дністер на території Старосамбірської міської ради на 2022 – 2026 роки

 

Обсяги фінансування заходів Програми протипаводкових заходів та екологічного оздоровлення басейну річки Дністер на території Старосамбірської міської ради на 2022 – 2026 роки

№ з/п Найменування завдання Головний розпорядник бюджетних коштів Джерела фінансування Найменування показ-ників, км/об’єкти Обсяг робіт та прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань за роками
Обсяг робіт, усього Прогнозна вартістьусього, тис. грн 2022 2023 2024 2025 2026
Обсяг робіт Прогнозна вартість, тис. грн Обсяг робіт Прогнозна вартість, тис. грн Обсяг робіт Прогнозна вартість, тис. грн Обсяг робіт Прогнозна вартість, тис. грн Обсяг робіт Прогнозна вартість, тис. грн
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Берегоукріплюючі та регулюючі роботи 6,1 44385,0 1,2 7610,0 1,3 8625,0 1,3 9375,0 1,3 9950,0 1,2 8825,0
1 Відновлення берегоукріплення р. Лінинка в с. Тершів Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ км 0,5 3750,0 0,1 750,0 0,3 2250,0 0,1 750,0
2 Відновлення берегоукріплення р. Лінинка в с. Лаврів Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ км 0,2 1500,0 750,0 0,2 750,0
3 Відновлення берегоукріплення на р. Сушичанка в с. Сушиця Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ км 0,5 3750,0 0,1 750,0 0,1 750,0 0,1 750,0 0,1 750,0 0,1 750,0
4 Регулювання русла і берегоукріплення р. Яблонька в селах Стрільбичі та Біличі Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ км 0,2 1500,0 0,1 750,0 0,1 750,0
5 Берегоукріплення пот. Дубень Великий в с. Спас Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ км 0,3 2250,0 0,1 750,0 0,1 750,0 0,1 750,0
6 Берегоукріплення і регулювання р. Дністер у с.Завадка Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ км 0,2 1900,0 0,1 950,0 0,1 950,0
7 Берегоукріплення безіменних потоків с. Велика Лінина Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ км 0,2 1125,0 0,2 1125,0
8 Берегоукріплення та регулювання русла р. Лінинка в с. Велика Лінина Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ км 0,3 2250,0 0,2 1125,0 0,2 1125,0
9 Берегоукріплення р.Лінинка у  с. Великосілля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ км 0,3 2250,0 0,1 750,0 0,2 1500,0
10 Берегоукріплення та регулюючі роботи на р. Крем’янка  в с.с. Воля, Кобло Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ км 1,5 11250,0 0,3 2250,0 0,3 2250,0 0,3 2250,0 0,3 2250,0 0,3 2250,0
11 Берегоукріплення р. Яблонька у с. Волошиново Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ км 0,2 1125,0 0,2 1125,0
12 Берегоукріплення та регулюючі роботи на потоці безіменний у с. Потік Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ км 0,1 750,0 0,1 750,0
13 Берегоукріплення та регулюючі роботи на потоці безіменний у смт. Стара Сіль Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ км 0,2 1500,0 0,2 1500,0
14 Берегоукріплення та регулюючі роботи на потоці безіменний у с. Стара Ропа Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ км 0,2 1125,0 0,2 1125,0
15 Берегоукріплення та регулюючі роботи на потоці Смолянка  у м. Старий Самбір Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ км 0,2 1125,0 0,2 1125,0
16 Берегоукріплення та регулюючі роботи на р. Дністер у м. Старий Самбір Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ км 0,3 2250,0 0,3 2250,0
17 Регулюючі роботи на р.Дністер с.Спас Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ км 0,3 485,0 0,3 485,0
18 Берегоукріплення та регулюючі роботи на потоку Росошанський у с. Росохи Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ км 0,2 1500,0 0,2 1500,0
19 Берегоукріплення та регулюючі роботи на р. Созанка у  с. Созань Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ км 0,1 750,0 0,1 750,0
20 Берегоукріплення та регулювання русла р. Яблунька в м. Старий Самбір Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ км 0,3 2250,0 0,3 2250,0
Відновлення існуючих та будівництво нових гідроспоруд 31 8810,0 4 1255,0 7,0 2035,0 7,0 2000,0 6,0 1685,0 9,0 2465,0
1 Лоток п.Дубень Великий с.Спас Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ  1 км 1,0 150,0 1 150,0
2 Перепад №1 р.Сушичанка с.Сушиця Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 275,0 1 275,0
3 Перепад №2 р.Сушичанка с.Сушиця Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 275,0 1 275,0
4 Перепад №3 р.Сушичанка с.Сушиця Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 275,0 1 275,0
5 Перепад №4 р.Сушичанка с.Сушиця Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 275,0 1 275,0
6 Перепад №5 р.Сушичанка с.Сушиця Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 275,0 1 275,0
7 Перепад №3 п.Стриківчин с.Тершів Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 150,0 1 150,0
8 Перепад №4 п.Стриківчин с.Тершів Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 350,0 1 350,0
9 Перепад №5 п.Стриківчин с.Тершів Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 350,0 1 350,0
10 Перепад №4 п.Старосамбірські Дебрі с.Тершів Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 150,0 1 150,0
11 Перепад №5 п.Старосамбірські Дебрі с.Тершів Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 150,0 1 150,0
12 Перепад №2 п.Дубень Великий с.Спас Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 150,0 1 150,0
13 Перепад №1 п.Каменистий с.Воля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 315,0 1 315,0
14 Перепад № 4 п.Каменистий с.Воля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 315,0 1 315,0
15 Перепад №5 п.Каменистий с.Воля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 315,0 1 315,0
16 Перепад №6 п.Каменистий с.Воля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 315,0 1 315,0
17 Перепад №7 п.Каменистий с.Воля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 315,0 1 315,0
18 Перепад №8 п.Каменистий с.Воля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 315,0 1 315,0
19 Перепад №9 п.Каменистий с.Воля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 315,0 1 315,0
20 Перепад №10 п.Каменистий с.Воля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 315,0 1 315,0
21 Перепад №4 р.Кремянка с.Воля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 315,0 1 315,0
22 Перепад №6 р.Кремянка с.Воля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 315,0 1 315,0
23 Перепад №8 р.Кремянка с.Воля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 315,0 1 315,0
24 Перепад №1 п.Брідки с.Воля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 315,0 1 315,0
25 Перепад №2 п.Брідки с.Воля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 315,0 1 315,0
26 Перепад №3 п.Брідки с.Воля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 315,0 1 315,0
27 Перепад №4 п.Брідки с.Воля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 315,0 1 315,0
28 Перепад №1 п.Кринички с.Воля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 315,0 1 315,0
29 Перепад №1 п.Баршовець с.Воля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 315,0 1 315,0
30 Перепад №4 п.Баршовець с.Воля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 315,0 1 315,0
31 Перепад №7 п.Баршовець с.Воля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 315,0 1 315,0
32 Перепад №2 п. Погар с. Воля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 315,0 1 315,0
33 Перепад №3 п. Погар с. Воля Старосамбірська м/р МБ, ОБ, ДБ об’єкт 1,0 315,0 1 315,0
Разом 53195,0 8865,0 10660,0 11375,0 11635,0 11290,0

 

Начальник відділу економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Старосамбірської міської ради                    М.Карлик


Додаток 3

до Програми протипаводкових заходів та екологічного оздоровлення басейну річки Дністер на території Старосамбірської міської ради на 2022 – 2026 роки

 

Перелік завдань, заходів та показників Програми протипаводкових заходів та екологічного оздоровлення басейну річки Дністер на території Старосамбірської міської ради на 2022 – 2026 роки

 

№ з/п Назва завдання Перелік заходів завдання Показники виконання заходу, один. виміру Виконавець заходу, показника Джерела інформації  Фінансування Очікуваний результат
Джерела Обсяги, тис. грн.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
1 ЗАВДАННЯ І

Фінансування берегоукріплюючих та регулюючих робіт на річках, відновлення існуючих та будівництво нових гідротехнічних споруд

Захід 1

Берегоукріплюючі та регулюючі роботи на річках та потоках

Затрат

Обсяг витрат на проведення берегоукріплюючих та регулюючих робіт, 44 385,00 тис. грн

Старосамбірська міська рада, підрядні організації Фінансова звітність Бюджет Старосамбірської міської ради, кошти обласного та державного бюджетів, залучені кошти 44 385,000 Створення у населених пунктах Старосамбірської міської ради безпечних умов для  проживання населення;

Попередження  руйнування смуг ві дведення та дорожнього полотна автомобільних доріг загального користування та комунальної власності;

 

Протяжність основних річок та потоків, усього, 119,25 км Розрахунок
Продукту

Протяжність річок та потоків, на яких планується провести берегоукріплюючі та регулюючі роботи, 6,1 км

Внутрішній облік
Ефективності

Середня вартість 100 м берегоукріплюючих та регулюючих робіт, 728 тис. грн

Розрахунок
Якості

Частка річок та потоків, на яких здійснено берегоукріплюючі та регулюючі роботи, в загальній протяжності основних річок та потоків, 5,1 %

Розрахунок
   

 

 

 

   
2. ЗАВДАННЯ І

Фінансування берегоукріплюючих та регулюючих робіт на річках, відновлення існуючих та будівництво нових гідротехнічних споруд

Захід 2

Відновлення існуючих та будівництво нових гідротехнічних споруд

Затрат

Обсяг витрат на проведення робіт з Відновлення існуючих та будівництво нових гідротехнічних споруд, 8810,0 тис. грн

Старосамбірська міська рада, підрядні організації Фінансова звітність Бюджет Старосамбірської міської ради, кошти обласного та державного бюджетів, залучені кошти 8810,000 Поліпшення гідрологічного режиму річок та водойм;

зменшення швидкості течії річок та потоків;

попередження руйнування берегів, підтоплення присадибних ділянок та будівель.

Внутрішній облік
Продукту

Кількість гідротехнічних споруд, які планується відновити та побудувати, 33 об’єктів

Внутрішній облік,
Ефективності

Середня вартість робіт з відновлення існуючих чи будівництва нових гідроспоруд, 267 тис. грн

Розрахунок
Якості

Частка гідротехнічних споруд, на яких здійснено роботи з відновлення існуючих та будівництва нових від запланованої кількості споруд, 100 %

Розрахунок

Начальник відділу економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Старосамбірської міської ради          М.Карлик 

 


Додаток 4

до Програми протипаводкових заходів та екологічного оздоровлення басейну річки Дністер на території Старосамбірської міської ради на 2022 – 2026 роки

Перелік річок та потоків на території Старосамбірської міської ради в розрізі старостинських округів км

Назва (річки, потоку) Старостинський округ 11.Старий Самбір Разом
1.Білицький 2.Великолінинський 3.Великосільський 4.Волошинівський 5.Волянський 6.Тершівський 7.Торчиновицький 8.Старосолянський 9.Страшевицький 10.Стрільбицький
Баршовець 0,9 0,9
Безіменний 5,5 1,8 7,3
Біличанка 4,8 4,8
Брідки 0,7 0,7
Дністер 5 6,7 5,6 17,3
Дубень (Під каменем) 1,2 1,2
Дубень Великий 1,5 1,5
Каменистий 1,3 1,3
Крем’янка 4,1 2,5 6,6
Криничка 0,5 0,5
Погар 0,35 0,35
Лінинка 9,2 7,4 3,1 19,7
Лінинка, зліва по течії в с. Великосілля від церкви вверх 1,2 1,2
Лінинка, зліва по течії в с. Тиха на вул.  Закутина 1,7 1,7
Лінинка, справа по течії в с. Великосілля від церкви вниз перша 0,6 0,6
Лінинка, справа по течії в с. Велликосілля від церкви вниз друга 0,5 0,5
Лінинка, справа по течії в с. Лінина друга 2,3 2,3
Лінинка, справа по течії в с. Лінина на Малу Лінину 5,4 5,4
Лінинка, справа по течії в с. Лінина перша 3,5 3,5
Лінинка, справа по течії в с. Потік Безіменний 3,8 3,8
Лінинка, справа по течії в с. Соснівка 0,7 0,7
Росошанський 5,4 5,4
Смолянка 1,9 2,1 4
Созанка 4,2 4,2
Старосамбірські Дебрі 0,5 0,5
Стриківчин 0,5 0,5
Сушичанка 3,5 3,5
Яблонька 6,1 6,2 5,9 1,1 19,3
Разом 10,9 20,4 15,9 11,6 7,85 15,3 6,7 5,5 8,5 7,8 8,8 119,25

 

print

Pin It on Pinterest