СТАРОСАМБІРСЬКА МІСЬКА РАДА
САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
11-а сесія восьмого скликання
Р І Ш Е Н Н Я
від 23 вересня 2021р. м. Старий Самбір № 763
Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів комунальних некомерційних підприємств Старосамбірської міської ради
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись ст. ст. 75, 78 Господарського кодексу України, з метою вдосконалення системи фінансового планування, підвищення ефективності роботи комунальних некомерційних підприємств Старосамбірська міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити:
1.1. Порядок складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів комунальних некомерційних підприємств Старосамбірської міської ради – КНП СМР «Старосамбірська районна лікарня» та КНП СМР «Центр первинної медичної допомоги» (додаток 1).
1.2. Форму фінансового плану для комунальних некомерційних підприємств Старосамбірської міської ради, діяльність яких спрямована на досягнення соціальних результатів, КНП СМР «Старосамбірська районна лікарня» та КНП СМР «Центр первинної медичної допомоги» (додаток 2).
- Покласти персональну відповідальність за складання та виконання фінансових планів – на керівників КНП СМР «Старосамбірська РЛ» та КНП СМР «ЦПМД» та щорічно, до 30 квітня року, який настає за звітним, доповідати Старосамбірській міській раді про виконання комунальними некомерційними підприємствами Старосамбірської міської ради річних фінансових планів за минулий рік та про показники фінансових планів у плановому році.
- Фінансовому відділу здійснювати погодження фінансових планів комунальних некомерційних підприємств Старосамбірської міської ради.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва (голова комісії – депутат Р.Лазірко).
Міський голова І.Трухим
Додаток 1 до рішення 11-ї сесії 8 скликання Старосамбірської міської ради від 23 вересня 2021р № 763
ПОРЯДОК
складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів комунальних некомерційних підприємств Старосамбірської міської ради
- Порядок складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів комунальних некомерційних підприємств Старосамбірської міської ради (надалі – Порядок) визначає процедуру складання, затвердження (погодження) та контролю виконання фінансового плану комунальних некомерційних підприємства Старосамбірської міської ради.
- Перелік комунальних некомерційних підприємств Старосамбірської міської ради, діяльність яких спрямована на досягнення соціальних результатів:
2.1. Комунальне некомерційне підприємство Старосамбірської міської ради «Старосамбірський центр первинної медичної допомоги»
2.2. Комунальне некомерційне підприємство Старосамбірської міської ради «Старосамбірська районна лікарня»
- Фінансовий план підприємств, перелічених у пункті 2 цього Порядку, складається за формою згідно з додатком 2 до цього рішення на кожен наступний рік з поквартальною розбивкою і відображає очікувані фінансові результати у запланованому році. Фінансовий план підприємства також містить довідкову інформацію щодо фактичних показників минулого року і планових показників поточного року.
4. Проєкт фінансового плану підприємства подається уповноваженому власнику у трьох примірниках у паперовому вигляді до 1 листопада року, який передує плановому, разом з аналітичною довідкою щодо формування основних планових показників.
5. Уповноважені власники проводять аналіз проєкту фінансового плану підприємства з обов’язковим порівнянням його показників з показниками фінансово-господарської діяльності підприємства за попередній рік, крім 2020 року (так як цей рік був перехідний з бюджетного на господарське законодавство). За результатами проведеного аналізу уповноважені власники готують висновок і подають його разом з проєктом фінансового плану підприємства у паперовому та електронному вигляді на розгляд на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва до 10 листопада року, який передує плановому, з відміткою “Розглянуто“.
У разі, якщо проєкт фінансового плану підприємства не відповідає вимогам цього Порядку та встановленій формі, такий проект фінансового плану вважається неподаним.
- Після погодження фінансовим відділом фінансового плану підприємства уповноважений власник затверджує фінансовий план підприємства до 1 грудня року, який передує плановому.
- 7. Зміни до затвердженого фінансового плану підприємства можуть вноситися один раз на рік, у якому затверджувався фінансовий план, і не більше двох разів впродовж планового року.
Зміни до фінансового плану підприємства не можуть вноситись у періоди, за якими минув строк звітування.
Проєкт змін до фінансового плану підприємства з пояснювальною запискою про причини таких змін підприємство готує і подає уповноваженому власнику після закінчення звітного періоду (кварталу) не пізніше 25 числа місяця, який настає за звітним кварталом, за процедурою, передбаченою цим Порядком.
- Уповноважені власники у двотижневий термін приймають рішення щодо внесення змін до фінансового плану підприємства та подають проєкт зміненого фінансового плану підприємства на погодження у фінансовий відділ, із зазначенням підстав внесення змін до нього.
Проєкт зміненого фінансового плану підприємства погоджується і затверджується за процедурою, передбаченою цим Порядком. На фінансовому плані проставляється відмітка “Змінений“ з датами затвердження та погодження.
- Мотивована відмова про підстави відхилення змін до фінансового плану підприємства надсилається у письмовій формі.
- Контроль за своєчасним складанням фінансових планів підприємств, а також за виконанням показників, затверджених (погоджених) фінансових планів підприємств, здійснюють уповноважені власники. Відповідальність за достовірність та обгрунтованість планування окремих показників несе керівник підприємства відповідно до укладеного контракту.
- Звіт про виконання фінансового плану підприємство надає уповноваженим власникам щорічно до 31 березня року, який настає за звітним періодом.
- Фінансовий відділ здійснює узагальнення та аналіз отриманої інформації, подає звіт про виконання комунальними некомерційними підприємствами Старосамбірської міської ради фінансових планів за минулий рік і про показники фінансових планів у плановому році та подає на розгляд Старосамбірської міської ради.
Секретар міської ради І.Жук
Додаток 2
до рішення 11-ї сесії 8 скликання Старосамбірської міської ради від 23 вересня 2021р. №763 |
||||||||||||||||||||
ПОГОДЖЕНО:
__________________________________________ (посада керівника органу управління підприємством) _________________________________________________ М.П. (підпис, ініціали, прізвище) _____________________ дата |
ЗАТВЕРДЖЕНО:
__________________________________________ (посада керівника органу управління підприємством) _________________________________________________ М.П. (підпис, ініціали, прізвище) _____________________ дата |
|||||||||||||||||||
Проект | ||||||||||||||||||||
Попередній | ||||||||||||||||||||
Уточнений | ||||||||||||||||||||
Зміни | ||||||||||||||||||||
зробити позначку «Х» | ||||||||||||||||||||
Рік | Коди | |||||||||||||||||||
Назва підприємства | за ЄДРПОУ | |||||||||||||||||||
Організаційно-правова форма | за КОПФГ | |||||||||||||||||||
Територія | за КОАТУУ | |||||||||||||||||||
Орган державного управління | за СПОДУ | |||||||||||||||||||
Галузь | за ЗКГНГ | |||||||||||||||||||
Вид економічної діяльності | за КВЕД | |||||||||||||||||||
Одиниця виміру | тис.грн. | |||||||||||||||||||
Форма власності | ||||||||||||||||||||
Середньооблікова кількість штатних працівників | Стандарти звітності П9с0БОУ | |||||||||||||||||||
Місцезнаходження | Стандарти звітності МСФЗ | |||||||||||||||||||
Телефон | ||||||||||||||||||||
Прізвище та ініціали керівника | ||||||||||||||||||||
ФІНАНСОВИЙ ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА НА ________ РІК | ||||||||||||||||||||
Найменування показника | Код рядка | Факт минулого року | Фінансовий план поточного року (затверджений зі змінами) | Плановий рік (усього) | У тому числі за кварталами планового року | |||||||||||||||
I | II | III | IV | |||||||||||||||||
1 | 2 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||||||||||||
I. Формування фінансових результатів | ||||||||||||||||||||
Доходи | ||||||||||||||||||||
Дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) | 1010 | |||||||||||||||||||
Дохід з міського бюджету за програмами, у т.ч. | 1020 | |||||||||||||||||||
покриття вартості комунальних послуг та енергоносіїв надавача ПМД, грн | 1021 | |||||||||||||||||||
окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені
до заходів розвитку |
1022 | |||||||||||||||||||
назва | 1023 | |||||||||||||||||||
Інші операційні доходи | 1030 | |||||||||||||||||||
дохід від операційної оренди активів | 1031 | |||||||||||||||||||
дохід від реалізації оборотних і необоротних активів | 1032 | |||||||||||||||||||
назва | 1033 | |||||||||||||||||||
Інші доходи: | 1040 | |||||||||||||||||||
відсотки отримані (поточні і депозити) | 1041 | |||||||||||||||||||
назва | 1042 | |||||||||||||||||||
Видатки | ||||||||||||||||||||
Заробітна плата | 1050 | |||||||||||||||||||
Нарахування на оплату праці | 1060 | |||||||||||||||||||
Адміністративні витрати, зокрема: | 1070 | |||||||||||||||||||
заробітна плата | 1071 | |||||||||||||||||||
нарахування на оплату праці | 1072 | |||||||||||||||||||
витрати на канцтовари, офісне приладдя та устаткування (відповідно до
Табелю матеріально-технічного оснащення) |
1073 | |||||||||||||||||||
Медикаменти та перев’язувальні матеріали | 1080 | |||||||||||||||||||
Продукти харчування | 1090 | |||||||||||||||||||
Оплата послуг (крім комунальних) | 1100 | |||||||||||||||||||
Видатки на відрядження | 1110 | |||||||||||||||||||
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв, у т.ч.: | 1120 | |||||||||||||||||||
оплата теплопостачання | 1121 | |||||||||||||||||||
оплата водопостачання та водовідведення | 1122 | |||||||||||||||||||
оплата електроенергії | 1123 | |||||||||||||||||||
оплата природного газу | 1124 | |||||||||||||||||||
оплата інших енергоносіїв | 1125 | |||||||||||||||||||
оплата енергосервісу | 1126 | |||||||||||||||||||
Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесеня до заходів розвитку | 1130 | |||||||||||||||||||
Соціальне забезпечення | 1140 | |||||||||||||||||||
Інші поточні видатки | 1150 | |||||||||||||||||||
Капітальні інвестиції, зокрема: | 1160 | |||||||||||||||||||
предмети, матеріали (відповідно до Табелю матеріально-технічного
оснащення) |
1161 | |||||||||||||||||||
основні засоби (відповідно до Табелю матеріально-технічного оснащення) | 1162 | |||||||||||||||||||
малоцінні необоротні матеріальні активи (відповідно до Табелю
матеріально-технічного оснащення) |
1163 | |||||||||||||||||||
Інші видатки, у т.ч. | 1170 | |||||||||||||||||||
видатки на охорону праці | 1171 | |||||||||||||||||||
назва | 1172 | |||||||||||||||||||
Резервний фонд | 1180 | |||||||||||||||||||
Усього доходів | 1200 | |||||||||||||||||||
Усього видатків | 1300 | |||||||||||||||||||
Фінансовий результат | 1400 | |||||||||||||||||||
II. Розрахунки з бюджетом | ||||||||||||||||||||
Сплата податків та зборів до Державного бюджету України (податкові платежі) | 2010 | |||||||||||||||||||
Сплата податків та зборів до місцевих бюджетів (податкові платежі) | 2020 | |||||||||||||||||||
Інші податки, збори та платежі на користь держави | 2030 | |||||||||||||||||||
Податкова заборгованість | 2040 | |||||||||||||||||||
III. Інвестиційна діяльність | ||||||||||||||||||||
Капітальні інвестиції, у т.ч. | 3020 | |||||||||||||||||||
капітальне будівництво | 3021 | |||||||||||||||||||
придбання (виготовлення) основних засобів | 3022 | |||||||||||||||||||
придбання (виготовлення) інших необоротних активів | 3023 | |||||||||||||||||||
придбання (виготовлення) нематеріальних активів | 3024 | |||||||||||||||||||
модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція)
основних засобів |
3025 | |||||||||||||||||||
капітальний ремонт | 3026 | |||||||||||||||||||
Вартість основних засобів | 3030 | |||||||||||||||||||
Амортизація | 3040 | |||||||||||||||||||
IV.Фінансова діяльність | ||||||||||||||||||||
Доходи від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т.ч. | 4010 | |||||||||||||||||||
кредити | 4011 | |||||||||||||||||||
позики | 4012 | |||||||||||||||||||
депозити | 4013 | |||||||||||||||||||
Інші надходження | 4020 | |||||||||||||||||||
Витрати від фінансової діяльності за зобов’язаннями, у т.ч. | 4030 | |||||||||||||||||||
кредити | 4031 | |||||||||||||||||||
позики | 4032 | |||||||||||||||||||
депозити | 4033 | |||||||||||||||||||
Інші витрати | 4040 | |||||||||||||||||||
V. Коефіцієнтний аналіз | ||||||||||||||||||||
Валова рентабельність | 5010 | х | х | х | х | |||||||||||||||
Коефіцієнт відношення капітальних інвестицій до амортизації | 5020 | х | х | х | х | |||||||||||||||
Коефіцієнт відношення капітальних інвестицій до доходу від реалізації продукції
(товарів, робіт, послуг) |
5030 | х | х | х | х | |||||||||||||||
Коефіцієнт зносу основних засобів | 5040 | х | х | х | х | |||||||||||||||
VI. Звіт про фінансовий стан | ||||||||||||||||||||
Необоротні активи | 6010 | х | х | х | х | |||||||||||||||
Оборотні активи | 6020 | х | х | х | х | |||||||||||||||
Усього активи | 6030 | х | х | х | х | |||||||||||||||
Дебіторська заборгованість | 6040 | х | х | х | х | |||||||||||||||
Кредиторська заборгованість | 6050 | х | х | х | х | |||||||||||||||
VII. Дані про персонал та оплата праці | ||||||||||||||||||||
Середня кількість працівників (штатних працівників, зовнішніх сумісників та
працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами), у т.ч. |
7010 | |||||||||||||||||||
керівник | 7011 | |||||||||||||||||||
лікарі | 7012 | |||||||||||||||||||
середній медичний персонал | 7013 | |||||||||||||||||||
молодший медичний персонал | 7014 | |||||||||||||||||||
адміністративно-управлінський персонал | 7015 | |||||||||||||||||||
допоміжний персонал | 7016 | |||||||||||||||||||
Фонд оплати праці, у т.ч. | 7020 | |||||||||||||||||||
керівник | 7021 | |||||||||||||||||||
лікарі | 7022 | |||||||||||||||||||
середній медичний персонал | 7023 | |||||||||||||||||||
молодший медичний персонал | 7024 | |||||||||||||||||||
адміністративно-управлінський персонал | 7025 | |||||||||||||||||||
допоміжний персонал | 7026 | |||||||||||||||||||
Середньомісячні витрати на оплату праці одного працівника, у т.ч. | 7030 | х | х | х | х | х | х | х | ||||||||||||
керівник | 7031 | |||||||||||||||||||
лікарі | 7032 | |||||||||||||||||||
середній медичний персонал | 7033 | |||||||||||||||||||
молодший медичний персонал | 7034 | |||||||||||||||||||
адміністративно-управлінський персонал | 7035 | |||||||||||||||||||
допоміжний персонал | 7036 | |||||||||||||||||||
Заборгованість за заробітною платою, у т.ч. | 7040 | х | х | х | х | |||||||||||||||
керівник | 7041 | х | х | х | х | |||||||||||||||
лікарі | 7042 | х | х | х | х | |||||||||||||||
середній медичний персонал | 7043 | х | х | х | х | |||||||||||||||
молодший медичний персонал | 7044 | х | х | х | х | |||||||||||||||
адміністративно-управлінський персонал | 7045 | х | х | х | х | |||||||||||||||
допоміжний персонал | 7046 | х | х | х | х | |||||||||||||||
Секретар міської ради І.Жук